twijfels...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

twijfels...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 20:26

Afbeelding

Elmshorn x Zevenster

8 jarige donkerbruine ruin , 1.64 m. , Z-springen (punten voor ZZ-springen) , zeer simpel en
ideaal leerpaard.
Kampioen district W-Z 2000 en res. kampioen winterkampioenschappen NBVR 2000.( Z-springen )

dit paard spreekt me erg aan, ik ben vandaag wezen kijken.
zeer leuk beestje om te rijden, goede gangen en een geweldige springer. Ik ben aan het zoeken (al een jaar ik heb geen haast) omdat Tilders Abanta het paard wat ik nu ter beschikking heb voor wedstrijden etc. binnenkort waarschijnlijk toch gaat stoppen.
en Theo Peeters had ook al tegen me gezegd: je moet toch verder gaan kijken want met 1 paard blijven springen is ook niet altijd goed, en van een ander (jonger) paardje kan je veel leren en misschien veel verder komen dan met een 16 jarige merrie die bijna met pensioen gaat.

ik weet wel dat ik er vandaag of morgen aan moet geloven om over te stappen maar de stap is zo groot.

en er lopen zoveel mooie en goede paardjes rond dat ik echt niet meer kan kiezen hoor.
wat denken jullie van dit bovengenoemde beestje???

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:31

Lijkt me echt een superbeestje om mee te starten hoor!
Maar wij kunnen niet voor je kiezen. Knipoog
Al vind ik wel dat je als je een paard gaat kopen meteen verliefd moet zijn, maar dat is mijn mening... Knipoog

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 20:35

helemaal mee eens, en die vonk is gedeeltelijk gekomen, maar ja toch die twijfels he! ik heb toch zoiets van misschien toch nog een iets ouder paardje met wat meer ervaring.

kijk Abanta is al zeer ervaren dus ik heb niet te klagen maar tis toch best een vrij grote stap die ik ga nemen.

hebben jullie nooit zulke onzekere twijfels gehad bij een aanschaf van een paard???

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:54

ik zou het doen denk ik WAT springen dat paard. Mooi koppie
maar als je twijfelt... ja dan weet ik het ook niet...

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:06

marleentjevb schreef:
ik heb toch zoiets van misschien toch nog een iets ouder paardje met wat meer ervaring.


Ik vind eerlijk gezegd dat een paard met deze resultaten al heel wat ervaring heeft. Het lijkt me niet dat een paard dat reservekampioen in het Z wordt nog weinig gezien heeft Verward
(maar ik rijd meestal groene dieren dus vind een Z-paard al redelijk ervaren...Misschien kijk ik er wel verkeerd tegenaan Verward )

Als je denkt dat je met dit paardje fijn door het parcours kunt komen en iedere dag fijn met hem kunt trainen zou ik het doen!

Offtopic: is die merrie waar je nu op rijdt niet uit de stam waar Cantos uit komt Verward

Edit: Ik zie het toevallig net staan in het topic 'begin van je paardenavontuur' *LOL* Ik had nog gelijk ook Knipoog De naam Peeters kwam me ook al zo bekend voor Haha!

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 22:07

haha tis de grootmoeder van Cantos, een schat van een beest!

ik ga dinsdag weer naar de ruin toe, en dan neem ik een beslissing, tis echt zo leuk paardje, nou jullie horen zo snel mogelijk!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 22:18

Volgens mij ben je er wel weg van
Als hij gezond is zou ik het zeker doen! Over de ervaring hoef je bij dit paard volgens mij niet in te zitten hoor Knipoog