Na een vermoeiende dag 2e geworden met wedstrijd.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Na een vermoeiende dag 2e geworden met wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 20:53

Heey,

Ik had vandaag op de manege een onderlinge wedstrijd wat erg leuk was. Eerst vanmorgen om 8 ging me wekker af maar me bed was zo warm dat ik er om half 9 uit kwam. Toen nadat ik me hele zooi bij elkaar had geraapt ben ik maar eens aangefietst, ff een uurtje fietsen Verward Toen ik daar aankwam was er nog niks te doen dus toen ben ik maar zo vriendelijk geweest om de stallen te vegen. Daarna ff bij een ander paard knotjes gemaakt ( niet die waar ik op zat) . Toen maar langzamerhand begonnen bij het paard waar ik zelf op moest alleen dat duurde erg lang omdat hij erg beweeglijk was en erg ongeduldig. Maar de aanhouder wint en uiteindelijk was hij ingevlochten. Toen daarna maar gaan poetsen en nog wat andere mensen geholpen. Tegen half 3 ben ik op gaan zadelen en toen ben ik in gaan rijden, wat erg grappig was omdat Raffinee bang was voor het jurytafeltje. Maar uiteindelijk vond ie dat niet zo eng meer. Toen was ik als eerste aan de beurt en ik vond het zelf slecht gaan maar iedereen zei dat het juist goed ging. Toen alle andere mensen hun proefje gekeken en uiteindelijk na lang wachten was de prijsuitreiking. Ik was uiteindelijk 2e met 172 punten in de klasse L1 en met de eerste scheelde het maar 2 puntjes. Dus ik ben erg tevreden aangezien ik nog niet eerder op Raffinee mee had gedaan aan een wedstrijd.

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:02

Gefeliciteerd Lachen Valt allemaal wel weer mee dus Lachen