Vandaag meeting Vanes en Obelix.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Vandaag meeting Vanes en Obelix.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-03 19:56

Jaja het was eindelijk vandaag zover Obelix kon na drie jaar Ossie weer eens terug zien.

We hadden het er vaak over om wat af te spreken maar er kwam telkens niks van tot vandaag.
Vorige week hadden we datum en tijd afgesproken, ik had me er al de hele week op verheugt.
Toen ik op de afgesproken plek stond te wachten zag ik haar al fietsen.
Al fietsend naar stal even lekker bij kletsen en roddelen, tja want drie jaar moet toch ingehaald worden niet Haha!

Nou eenmaal op stal heb ik Sandra even een rond leiding gegeven van de stallen, rijbak en land.
Toen hebben we Ossie uit het land geplukt en even gepoetst want hij was niet een van de schoonste op dat moment, nou toen opgezadeld en hup de rijbak in.

Maar Ossie had vandaag besloten dan ie geen zin in mij had om te werken, goed toch even warm gereden en toen vondt ik het wel tijd dan Sandra erop kon.
Ze vondt het weer als vanouds op hem zei ze Lachen Ze heeft even lekker met hem gewerkt en liep toen super.
Tuurlijk moesten er tussendoor foto's gemaakt worden (die zijn later te zien in ITP)

Later nog even stal gemest en de paarden water gegeven en het was mijn beurt om de paarden binnen te halen, (Sandra nog bedankt dat je even wilde helpen) dat scheelde mij een paar keer lopen Haha!

Verder had Sandra nog sjans van mijn verzorg veulen hihihi.

En wat denk je staan we even te praten komt Polly (renee) binnen wandelen, he nog een bokker, ze moest bij ons de schapen en de paarden eten geven want die stonden al te bleeren van de honger.

Toen zijn we rustig aan weer allebei naar huis gefietsd (heb je de tegen wind nog overleefd San....)
Dit was het zo'n beetje, ik ben vast nog iets vergeten maar dan vult Obelix dat wel aan.. Schijnheilig Kortom het was erg gezellig.
Groetjes Vanessa.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Christel1, Glenda, karin30, Kayley95, Lanoca, Paardennamen, Titsia, vilo en 155 bezoekers