Vandaag mijn fjordenhengstje opgehaald......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Vandaag mijn fjordenhengstje opgehaald......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 19:07

Vandaag was het zover....ik ging mijn fjordenhengstje ophalen die ik vorige week gekocht had. *LOL*
Daar aangekomen zag ik dat hij er nog erger uitzag als vorige week,die man zei tegen mij dat hij nog binnen stond,dus ik achter hem aan het donker in,door een paar kleine deurtjes,een lange donkere gang in.
Ik hoorde hem tegen Jochie wat zeggen,maar ik zag heel Jochie niet,ik keek om mij heen en toen kreeg ik de schrik van mijn leven....,ik zag een berg hooi van ongeveer 1 meter hoog,daar om heen stonden wat wanden,en daar boven op stond Jochie,ik had zoiets nog nooit gezien.
Hij klom naar boven om zijn halster om te doen,deed een wand opzij en toen moest Jochie een kleine meter naar beneden springen,op een paar straat tegels,en dat met zijn donald duck hoeven,die dus tot aan zijn kroonranden gescheurd waren.
Het was maar goed dat ik daarvoor al alles had geregeld,wat betreft de papieren en zo,want ik wilde zo snel mogelijk weer weg.
Ik had gelukkig een paar mooie veulen foto's weten weg te grissen,van Jochie.

En nu komt het...Jullie hebben allemaal gelijk gehad ,er is maar 1 Wjerljocht!In mijn achterhoofd wist ik het ook wel,maar hij had mij importpapieren laten zien,die blijken achteraf van een andere fjord geweest te zijn.
Maar het maakt mij allemaal niet uit,ik vind hem leuk! Ach gut
Hij staat nu in Chaam,heeft het heel erg naar zijn zin!
Hij blijft daar minimaal 1 jaar dan kijk ik hoe hij geworden is,is hij heel mooi geworden,dan gaat hij naar de hengsten keuring,zoniet dan komt hij naar huis,naar Viking Lovers
Dus zal ik alle fjorden kenners wel over mij heen krijgen hier op bokt,maar dat interesseerd mij niet.
Ik weet dat ik Jochie een nieuwe kans heb gegeven,en dat ik aan Jochie een hele lieve en toch ook mooie fjord hebt! *LOL*

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:22

deze had je toch al opgehaald?

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 19:25

sorayalover schreef:
deze had je toch al opgehaald?


Nee,vorige week ben ik naar hem gaan kijken,ik had hem op papier al gekocht zonder hem te zien.
Vandaag heb ik hem opgehaald,ik kon jammer genoeg niet eerder.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:33

....en uhh, waar zijn de foto's Haha!

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 19:40

letizia80 schreef:
....en uhh, waar zijn de foto's Haha!


De foto's die ik vandaag gemaakt heb moet ik nog bewerken,dus als ze klaar zijn zet ik ze op bokt.

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:45

Ben benieuwd naar de foto's!!!

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:17

Een echte fjordenkenner ben ik niet en mij zul je ook niet over je heen krijgen. Het gebeurt zo vaak dat er met papieren ed gesjoemeld wordt. In ieder geval heel veel succes en hopen dat het een mooie fjord zal worden. Veel plezier in ieder geval met je fjordenbaaltje!
Hoefje van Lars

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:18

Nu maar hopen dat Jochie snel een beetje opknapt.
Hij boft wel dat jij hem gekocht hebt

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:30

Hier wel een fjorden kenner Haha! maar mij krijg je niet over je heen hoor! Als jij het een leuk paard vind, is dat al mooi meegenomen. Ik ben blij dat je hem gekocht hebt als 'opknappertje'.
Succes met je jochie en ik ben benieuwd naar je foto's.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48391
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 20:45

Gefeliciteerd Mireille!! Er zouden er meer als jij moeten zijn... Lachen

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:14

heel veel succes en super dat je er alles voor doet om dit jochie een goede toekomst te geven.

geef hem maar een hele dikke knuffel van tommy

helga

Berichten: 627
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: emmer compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:23

het zat er wel in dat dit het zelfde hengstje was, als op de hk. als er 1 wereldje klein is, dan is het het fjordenwereldje wel.

ik loop al ruim 16 jaar mee in die wereld, en er worden bijna geen fjorden naar noorwegen geexporteerd die dan ook nog weer terug geimporteerd worden en dan ook nog voor een prikkie te koop staan.

wat jouw alleen niet siert is dat je meteen zo in de verdediging gaat, terwijl de mensen die al veel langer in deze fjordenwereld rond struinen, misschien je wel willen behoeden voor deze fata morgana.

er zijn heel veel fjorden met verkeerde papieren, maar door informatie in te winnen bij de liefhebbers kom je vaak een heel eind en voorkom je dit soort dingen.

door zo'n starre houding, sluit je je af voor goed bedoelde adviezen.

het neemt niet weg, dat ik het goed vind, dat je hem toch gekocht hebt en hem naar alle waarschijnlijkheid een beter leven gaat geven.
en wie weet knapt hij wel zo op, dat we hem volgend jaar op de hk mogen bewonderen.

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 21:34

Ben erg benieuwd naar hem, in ieder krijgt hij het daar fantastich in Chaam en zal hij zeker vlug opknappen
Blij dat jij hem gekocht hebt en hem een nieuw goed leven gunt Lovers