Super les

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Super les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-03 20:53

Vandaag moest ik weer lessen na drie weken niet gelest te hebben door mn tentamens Verward

Toch wel redelijk veel geoefend met Staar en hij ging al steeds beter doorkrijgen dat hij af en toe kon ontspannen en daarbij zn spieren moest gebruiken.

Vandaag was het dan weer zover......eerst Staar lekker gepoetst en opgezadeld en daarna even gelongeerd. Ik weet niet waar het aan lag maar stap en halt kwamen niet in zn woordenboek voor Daarna erop en aan het werk.

Veel geoefend op tempo en en hij ging zowaar nageven *LOL* Mn instructrice gaf ons gelukkig wel complimentjes maar we moesten ook wel hard werken maar ik ben nu zo trots op mn mannetje Lovers Hij leert het gewoon en wordt nu echt een fijne pony om mee te rijden. En mijn rijstijl verbeterd nu ook met de week. Volgens mn instructrice zijn we een leuk stel wat veel van elkaar leert *LOL* Dat was toch wel erg leuk om te horen

Nu veel oefenen en volgende week lekker weer lessen Knipoog

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 09:43

Wat fijn dat er zo veel vooruitgang inzit. En natuurlijk dat jullie goed bij elkaar passen.
Ik heb zo ook weer les (ook na drie weken), ben heel benieuwd hoe dat gaat, want ze is behoorlijk dwars de laatste tijd....

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 09:57

leuk voor je, dat je les zo goed ging... hoe gingen je tentamens trouwens?
Richtje, succes in jouw les dan maar he,
ik heb morgen weer les... als ik weer beter ben...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 13:41

Dank je AmyII
Het ging best lekker, had iig niet meer zoveel protest.