vrolijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-03 07:04

hey ik ben dus best wel vrolijk!
gisteren waren we met de trailer naar de vooornruiters gegaan maar de hele bak stond vol mat hindernissen (daar kon je dus echt niet in rijden, en als het wel kon dan was liet toch alleen maar gek geworden omdat ze dan eindelijk wil springen!) maar toen dachtte we dat ik beter in debuitenbak kon maar ik was in mijn eentje daar en het hagelde, dus gingen we terug naar stal (zonder gereden ofiets anders te hebben gedaan) Boos! Boos! Boos! Boos!

maar toen ik thuis was, was het even droog dus ik snel opzadelen en ging gewoon eerst een groot half uur liet longeren. Nou ik probeerde eerst te longeren en daarna mijn vader. Bij mij sprong ze woh! zulke mooie sprongen had ik nog nooit gezien( jammmer dat ik geen foto's kon maken)
Hoog en bokken en springen en niet te vergeten die passen!!!! De hele tijd die staart voor de helft de lucht in.

Maar toen was ik dus bezig en toen maakte ze zo een rare Knipoog sprong en toen rukte ze alle touwen uit mijn handen en ik lag in het midden op de grond Huilen en die staart nog hoger en de hele bak dooor rennen joh niet te geloven. En er was nog iemand aan het rijden ook!
( het longeerbakje is nog net niet klaar)

Gelukkig heeft ze geen enkele keer op het touw gestaan( anders was ze misschien wel gevallen)
En mijn vader en ik haar in een hoek drijven en de zweep erbij, en da ging wel goed.

hehe eindelijk het eind van mijn verhaal haha

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 13:31

Wel stom dat die bak vool hinderniss stond!
En nog maar goed dat ze niet op het touw was gaan staan.
Lijkt me wel een leuk paardje dat je hebt hoor

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-03 20:19

whaha, ja dat is ze ook, altijd wat mee te beleven!! whaha bedankt

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 09:39

Dan mag je wel blij zijn dat het zo goed is afgelopen, zeker met nog een ander paardje in de bak. En als ze wel was gevallen....

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 10:00

heerlijk, zo'n paardje, lekker veel temprament, je hebt geluk dat het nog goed gegaan is...
Wat voor ras is ze?
Verder wel knudde dat de binnenbak vol hindernissen stond... maarjah...