Verkoop: Hoe stel je je paard voor??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 23:04

Ze zijn gewoon schoon, en meestal geen witte dekjes, zeker geen vlechtjes en al helemaal neit ingebandageerd. Als er iets is waar ik een hekel aan heb is het wel volop in de witte bandages. Daarbij als je er doorlopend wat te koop hebt staan word je flauw van het wassen en het invlechten.

What you see is what you get!! En dit zijn wel goede wedstrijdpaarden!



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 22:15

Dat mensen ze eerst los willen zien vind ik heel normaal. Maar vlechten en compleet ingebandageerd vind ik altijd wat overdreven alsof je het paard mooier moet maken dan het is.

Als mensen een paard leuk of goed vinden vinden ze dat zonder die bandages ook wel. Gewoon peesbeschermertje om en schoon chabrakje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 22:41

Marjolein"]
[quote="Sjuimpje schreef:
Ik scheer ze netjes op en was ze. Verder doe ik wel een net setje op maar vaak geen wit.
Ligt een beetje aan de leeftijd van de persoon en of het een man of vrouw is Haha!
Voor een meisje gaat er babyblauw op, voor een vrouw creme/beige en voor een man mosgroen of grijstinten.


...grapje... Haha!

en toen kwam er een gezinnetje
[/quote] Haha! Haha! Haha! Haha! (off topic) hahahahhahaha, hoe doe je dat???? Haha! Haha! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Kimberly520, nine1987, Punz, Salinah, Sanne_com, SentiBot, Texas02, tienus63 en 105 bezoekers