Hij zou waarschijnlijk dood gaan, maar...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Hij zou waarschijnlijk dood gaan, maar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-03 21:57

Hoi,

Ik heb een poosje geleden een topic geopend en het is al een poosje terug maar ik wil er toch nog even wat over vertellen...

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=108789&postdays=0&postorder=asc&start=0 Dit is het topic dat ik een poosje terug geleden gemaakt had...

Over deze pony...

De pony heeft nog een kansje, de lever is niet zo heel erg beschadigd maar hij mineralen tekort, bloedarmoede en nog een stuk of 6 andere dingen tekort waar ik de woorden niet meer van weet, maar het is allemaal op te lossen... Allemaal door te VOEREN Party!! Vingers aflikken Koe

Ik heb haar nu een poosje 4/5 keer per dag kleine beetjes gevoerd, dat moest ook en het gaat nu aardig goed met Polly. Ze eet al haar brokjes, mais en alles wat ik haar nog meer gaf op. Pling

Alleen kuil nog niet maar daar gaat ze binnenkort voor naar een kliniek. Ze heeft namenlijk waarschijnlijk wat met de wortels van haar kiezen ofzo en daarvoor moet ze onder narcose, maar ze mag nu nog niet van het erf af i.v.m. de vogelpest. Scheve mond

Dit alles kost errug veel maar de oude eigenaren hebben aangeboden alles te betalen en ik mag haar gratis bij hun neerstallen met een pony voor mezelf erbij! Party!! Ik hou haar voorlopig nog hier, maar over een poosje gaat ze wel bij die oude eigenaren staan en wil ik er ook een pony bij gaan zetten van mezelf, omdat zijn oude vriendjes daar nog staan en hij het met de haflinger en de D pony bij waar ze nu staat met mijn shet het echt niet kan vinden en met mijn shetlander gaat het ook niet altijd geweldig ...


ik was eerst heel kwaad op de oude eigenaren, omdat ze hem bijna zeker weten niet goed verzorgd hadden, maar ze komen hem elke week bezoeken, bellen en willen de dierenartskosten betalen en ik mag ook nog is Polly (en nog een pony voor mezelf) bij hun neerzetten en hij blijft dan gewoon bij mij dus ik denk eigenlijk dat ze het heus niet expres gedaan hebben, er heel erg spijt van hebben (anders ga je toch niet zoveel dierenartskosten betalen) of geen bal van paarden snappen. Ik weet het niet zeker, maar ze blijft van mij, ze staat alleen op een andere boerderij maar dat is niet zo erg...

Ik ben in ieder geval heeeeeeeel erg blij dat het zo goed gaat met Polly en dat bijna alles (tot nu toe) goed met haar is... Hij is nog steeds erg braaf, heel vrolijk (hij hinnikt zelfs al naar me) en hij is gewoon een vreselijke schat. Kost veel tijd, maar dat is helemaal niet erg (ook al heeft min school er een tijdje onder geleden, maar dat gaat nu prima!)

Dit bericht is een beetje laat geplaatst, maar beter laat dan nooit

Groetjes van Joyce en Polly Lovers

naomi_lover

Berichten: 59
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 13:23

tijd is geen probleem vind ik wat fijn voor je dat het weer beter gaat nou maar hopen dat alles weer goedkomt. Haha!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 13:31

Fijn voor je dat het weer beter gaat met Polly!
Hopenlijk komt het allemaal weer goed, geef dr maar een flinke knuffel!

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 13:49

ik ben blij voor je dat het zo goed gaat met Polly!
Ik zou ook niet weten wat de reden van die eigenaren was,
maarja, ik vind het aardig van ze,
dat ze (logisch) de DA kosten enzo voor je willen betalen..