Toon nog steeds niet iglo-mak, zucht...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 12:06

Jeetje Mieke, dat jij zelf het gevaar van die iglootjes niet inziet..... Die zijn hartstikke gevaarlijk hoor! Meestal blijven ze nl. stilstaan als je er langsloopt, maar als je effe niet oplet...... Nee hoor Toon, laat dat baasje van je maar kletsen, die ziet het gewoon niet (zal wel komen omdat haar ogen voorop zitten ipv aan de zijkanten zoals dat hoort). Ik kijk ook altijd enorm uit met zulke enge dingen. Ook bushokjes bv moet je echt niet vertrouwen hoor, die zijn vreselijk gevaarlijk..... Ik heb trouwens ook net ontdekt dat de schaduw van Leonardo 's avonds in de bak heeeeeel erg eng is, dus ik probeer Sonja altijd te redden door of keihard de andere kant op te rennen, of er heel hoog overheen te springen, maar ook dat wordt weer niet gewaardeerd. Ze piept over het zadel of zoiets, ik geloof iets over een knop ofzo. Pffff, ondankbare meid....
Maar goed dat wij zoveel begrip voor onze baasjes hebben, en er zoveel tijd en begrip voor hebben om ze nog wat te leren.....
Hinnik, Milena.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 13:15

Nou, in die veeartsen heb ik ook niet veel vertrouwen hoor. Die van mij zegt altijd dat 't voor m'n eigen bestwil is als 'ie met van die griezelige stinkende prikdingen aankomt!

Maar eh.... zitten er echt van die zwartwitte Booooeeeee-beesten in die enge witte Iglodingen? Jeetje, dan mag je wel uitkijken hoor! Bij ons hebben ze van die witte zachte beesten die heel raar poingen en bleeeeeeh roepen, vreeeselijk.....

Heel veel sterkte!

Mileen!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 15:48

Hahaha, zitten die gekke knollies van ons nou weeeer te Bokken! Zullen we maar een weekeinde voor ze organiseren ofzo *LOL* ?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ania, GrapeshotBot, Mitch_Beauty, YvonneV en 141 bezoekers