hopelijk is de smid geweest vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-01 16:52

Mijn eigen smid zou dus 2 weken geleden komen.
Ik vrij genomen want ik sta op een nieuwe stal.
wachten wachten en nog eens wachten maar geen smid.
De volgende dag zou hij mijn fjord doen dus ik weer halve dag en naar Eenigenburg gekart. Geen smid
Ik bellen Boos! . Kon hij de stal in heiloo niet vinden en naar eenigenburg kwam hij niet omdat hij weer eens geblesseerd was. ikke Extreme duivel natuurlijk want hij kan pas eind aug. weer aan het werk. tegen die tijd is mijn paard rijp voor de slager }> (bijwijze van dan he)
Via Mieke telnr van andere smid gekregen die toch afgelopen week moest komen..... en jawel geen smid!
Inmiddels loopt mijn paard vet over de ijzers heen en staat hij al een halve week stil want zijn voetjes zijn zolang dat hij steeds struikelt en ik lag er vorige weekal onder en dat wil ik geen tweede keer.
Mijn Fjord heeft mega lange poten(beetje overdrijven maar ben een beetje Boos! ) ) ik schaam me dood.
Nu ga ik dus straks naar stal en weer een smid belen die dan hopelijk snel voor mijn fjordje kan komen.
En als Felix vandaag niet gedaan is vraag ik ook maar of hij die ook wil doen.
He dat gezeik ook altijd Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 18:06

Tssj, ik hoop voor je dat de smid nou eindelijk is geweest.
Die van mij komt soms wel te laat maar hij komt wel altijd. Vanochtend was hij zelfs al op stal en moest de manege nog open gaan (7.25 was hij daar al, kwam hij al bij zijn eerste klant vandaan. Ik zat dus al om 7.15 op mijn fietsje door Geleen op weg naar de manege maar dat heb ik er graag voor over. Beter een vroege smid dan geen smid)
Succes er mee!