Imatador is echt zo braaf..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-01 11:42

...echt een klein beetje een mietje wel Party!!
Gisteren hebben wij hem voor de verandering maar weer eens naar de hengstenhouder gebracht (haha..merriehouder in dit geval), de tweede merrie is toch weer hengstig geworden (de ander is drachtig!). We moesten daar even wachten. Imi helemaal gek, omdat er allemaal merries in de wei liepen. Dan moet je hem bezighouden, dus op zoek naar een hoofdstelletje daar: maar allemaal van die gevaarlijk uitziende spaanse stangen met allerlei atributen...leek me niet verstandig. Dus..hop...halstertouwtje aan twee kanten geknoopt en zonder zadel en met halster + touwtje de bak naast de merriewei in. Gewoon gegaloppeerd, gedraafd...alles. Hij kon zelfs nog een soort van appuyement uitvoeren en schouderbinnenwaarts en travers....niet helemaal zoals het hoort, zo zonder bit natuurlijk, maar het leek er redelijk op, al liep ie lekker uit elkaar te hollen....
Maar wat een gekkie ook he...op plaats van dekking zo te rijden!!!
Daarna mocht ie meteen dekken, hebben het eindelijk gezien en gefilmd: gaaaaaaaaaaf!!!! Party!!
Nigel en Eloy hebben het ook gezien...hoef ik die ook niet meer van de bloemetjes en de bijtjes te vertellen..hihi! Party!!

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 11:57

Wauw, op de plaats van DE daad nog zo rustig kunnen rijden. Dat moet wel een schatje zijn.
Heb je geen foto van hem want ik heb hem nog nooit gezien!

_________________
Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bit op 2001-07-29 11:59 ]</font>

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 16:48

nou das wel heeeeeel braaffies.wat een scheetje moet imi toch zijn!zucht................

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 16:52

Agosssie! Ik was trouwens al verliefd op 'm toen je me die foto's van'm mailde een tijdje terug Lovers

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 16:55

Wat fijn dat ie zo rustig bleef!! Samber ook, die vind het ook allemaal wel best hihi... Lovers

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 17:38

braaf paard is het ook he?
leuk joh gradus heeft precies zo'n karakter maar die andere 2 pffffff die gaan al tekeer bij een paard in de verte of bij een ruin

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-01 18:02

Ja, ik heb toevallig net nieuwe foto's gemaakt, vooral eigenlijk van Maril, maar ook een paar close ups van Imi en van Imi zonder zadel met Nigel erbovenop...doet ie de Spaanse Pas. Imi ziet er alleen niet uit daar: zeiknat nog van het trainen en onder de mestvlekken. Maar ik zal Orri eens lief aankijken of zij ze op bokt wil zetten.... Schijnheilig

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 18:35

Nou hij was anders KNETTER vandaag. Als dat beest ooit een hartaanval krijgt snap ik dat best. Hij bleef maar slaan met het hoofd en piafferen in zijn box. Maar het blijft wel een zeer mooi paard.

Greetz

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-01 19:04

Hihi...heb je hem weer gezien? Ik ElRoy gisteren ook, wat glimt ie he?!?!?!?! Die andere die bij hem in het land staat vind ik ook heel mooi! Zeker dus voor zulke jonge paarden, vaak zijn ze nog zo lelijk en overbouwd, maar deze zijn echt mooi. Net als dat nieuwe veulen van Quintera (is nu drachtig van Imi) en Grelo...plaaaaaaaatje Kwijl

Op stal is ie heel gek daar, maar als je hem pakt kun je zo zonder zadel en met halster rondcrossen in hun bak, echt waar!!! Party!!

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 19:27

Wim heeft helemaal spijt dat ie El Roy heeft verkocht. Maar hij is wel blij dat ie naar mij gaat. Haha! . Hij was zo ontzettend lief. lees maar bij verslag v/d dag.

Greetz Merilyn

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 14:58

Oh wat een cool beest is het ook he suus! HIj is echt Lief!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 16:54

Quote suzanne:
Net als dat nieuwe veulen van Quintera (is nu drachtig van Imi) en Grelo...plaaaaaaaatje
Nee hoor die is niet van Grelo maar van Signorio, die was niet vorig jaar maar het jaar daarvoor eerste bij de premiekeuring, staat nu in Portugal. Maarre dat is een schijterd. Die hebben ze van het weekend voor het eerst een wormenkuur gegeven. Steigeren, slaan gewoon van schrik. Maar Imi is een stuk rustiger, staat nu binnen.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-01 18:27

O, ik hoorde sonja of wim zeggen dat ie van Grelo is.....
O,nee.....fout...het is het veulen van Feria!!!!! Frusty Frusty Frusty Frusty