Grote schoonmaak houden: wat doe je weg?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Grote schoonmaak houden: wat doe je weg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 10:01

Omdat ik mijn kast op mijn vorige stal leeggehaald heb en alles nu in de auto ligt Haha! , wilde ik maar eens grote schoonmaak gaan houden. Door het hele huis heen liggen ook nog allemaal paardenspulllen dus het wordt tijd dat ik eens de bezem er doorheen ga halen.

Maar ik kan zo vreselijk moeilijk afstand doen van mijn spullen. Zo heb ik wel 5 hoofdstellen boven liggen, ik doe er nooit wat mee, gebruik ze niet, maar toch vind ik het zonde om ze weg te doen.

Precies hetzelfde geldt voor mijn Stubben springzadel dat ik een blauwe maandag gebruikt heb voor Fitz. Ergens is het hartstikke zonde dat dat ding maar ligt te liggen maar aan de andere kant: stel dat ik nog eens een jong paard moet inrijden, dan doe je dat toch ook niet met je goede zadel?

Kortom, *zucht*, wat verkopen jullie allemaal tweedehands? Laten jullie ook alles liggen, want je weet tenslotte maar nooit, of hebben jullie zoiets wie dan leeft die dan zorgt en opruimen die troep?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 12:41

Hahaha, laat ik even zeggen voor iedereen die in dat springzadel geinteresseerd is, dat het al een oud zadel is en dat het er niet meer zo mooi uit ziet.
Het is vooral functioneel Haha!

Dus wie nog interesse heeft, gelieve via PB, want hij gaat eruit, dat heb ik inmiddels besloten. Haha!

P.S. Voor het overige zet ik wel een topicje op Eenmaal, Andermaal, dus houd dat maar in de gaten. Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 12:46

Daar zit ook wat in, Jantina. Maar als je langzamerhand wat ruimte tekort begint te krijgen en met name een zadel kun je niet zo makkelijk kwijt dan moet je toch gaan ruimen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 14:17

Help!!!!!!

Ik was net begonnen, maar ik word bij de eerste doos al gillend gek.
Spliksplinternieuwe longeerlijn, toen de DA bij mijn vorige paard zei dat werk aan de dubbele longe wel goed was, nooit gebruikt, dat is toch zonde om die te verkopen? Stel voor dat ik nog weer eens werk aan de dubbele longe moet doen (en dan ook echt ga doen Knipoog)
En zo gaat het maar verder, ik ben echt slecht in opruimen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 20:22

Wij hebben hier in de buurt ook een winkeltje in tweedehands spullen zitten. Ik moet zeggen dat dat erg gemakkelijk is. Je brengt het er naar toe en je hebt er zelf geen omkijken meer naar.
Paar maanden later ga je weer eens langs en blijkt het meeste al verkocht Haha!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, Aniek23, GoogleOther, IzAw, lillylover, Maaaarije, MarjanB, MeesMo, Miekie74, Myrthe_bz, Patriesje, ryukapple, sasja0705, Sky_As en 186 bezoekers