ongeluk bij marathon (28/07/01)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 16:21

Vreselijk zeg!! Ik heb ook een keer iets engs meegemaakt, ik schreef bij een menwedstrijd samen met een vriendin. Ik schreef eerst en zat voorin, zij achterin. Er was een mevrouw met een pony in de ring, die zou zo beginnen met haar proefje. Plotseling ging die pony er vandoor en ze kwamen recht op de auto af. De jury stond nog buiten de auto en ik ging snel de auto uit maar de achterdeur van de auto zat op het kinderslot en die vriendin kon er niet uit. We zaten maar aan die deur te klooien toen die pony eraan kwam en toen knalde hij precies tegen de zijkant van de auto. De mevrouw werd een eind door de lucht geslingerd, er brak iets van de kar en de pony ging er alleen vandoor. Gelukkig was niemand gewond, alleen geschrokken. Hoe het met die pony was weet ik niet. Ik geloof dat ik liever op een paard zit dat er vandoor gaat, dan erachter op een koets.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 23:55

Volgens mij gebeuren er meer ongelukken met mennen dan bij andere takken van de paardensport? Brrr eng hoor!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Jihama, Josien_, MaanNaam, Ruai, Tieme, Titsia, Wopkebrok, Zinzi_jewel en 120 bezoekers