10 dagen bijna niks doen er gewoon opstappen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

10 dagen bijna niks doen er gewoon opstappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 10:59

Nou nou ik prijs mijn anda helemaal de hemel in hoor. Wat een schat van een beest heb ik.

Ik ben een weekje weggeweest, lekker op wintersport en Domingo had dus ook lekker vakantie. Hij is 2 keer in de losgooibak geweest en 3 keer aan de stapmolen. Zaterdagavond ben ik bij hem wezen kijken maar ja puf om te rijden had ik niet na 1100 km in de auto gezeten te hebben.
Zondag was ik groom bij een oefenmarathon in Beekbergen en waren we pas laat weer thuis en toen heb ik hem even een kwartier aan de longe gegooid. Even laten rennen. Maandagavond stap ik erop en toen had hij dus 10 dagen niemand op zn rug gehad en ik rij zo weg met hem en hij liep echt SUPER. Daarna nog even buiten uitgestapt met een vrienin. De paarden gingen er nog even vandoor maar ik heb Domingo altijd gelijk terug en zij ging aan de haal met haar paard. Ik ben stil gaan staan en toen kreeg zij haar eigen paard eindelijk ook terug.

Echt waar en dat voor een paard dat net 4 is. Wouwie dit is echt een blijvertje hoor. Wat een lekker ding heb ik.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 11:54

Hij liep ook lekker relaxed toen je gisteren terugkwam. Het is echt een lieverd Lovers

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 13:05

Stoer hoor! Fijn zeg, dat je zo'n geweldig paardje hebt. Wees er maar trots op!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 14:28

Super dat hij zo fijn liep! Ik kwam ook terug van wintersport en mijn Goodtimes merrie van 4 jaar was ook een ruime week niet gereden. Losgooien doe ik nooit, dus idd, gelijk wegrijden. Heb wel gemerkt dat mevrouw wat energie overhad en af en toe uit joligheid wat bokkesprongen kwijtmoest en laten zien dat ze stukken op de achterbenen kon lopen, maar na een tijdje was het ook over. Was niet gemeen bedoelt, was allemaal joligheid. Wat betreft dat is jouw paard dus beter opgevoed merk ik wel... Ach ja, je kan het ze ook niet kwalijk nemen als je een week niks met ze doet...

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 15:03

goed zeg!kan ik met die van mij ok wel!ik had der gekocht en ze had een half jaar niets gedaan eerst bokken enzo maar da was ok omdat ze moest wennen1maar als ik nu 2 weken met vakantie ga kan ik er zo weer op buitenrit!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 15:08

Wat leuk zeg Haha! , heeft zeker een hele goede opvoeding gekregen Lachen.En dat voor 4 jaar , knap .

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 15:10

Mijn PRE is precies hetzelfde kan je ook een tijd 'stilzetten' en dan zo op wegrijden. Misschien is hij dan een beetje dribbelig maan NOOIT gek. Fijn karakter he die Andalusiƫrs!

boemel

Berichten: 8410
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 21:25

Ja heerlijk is dat als ze zo braaf zijn.
Mijn paard had afgelopen winter een week op stal gestaan vanwege een glad erf. Ik kon haar gewoon opzadelen en wegrijden zonder dat ze ook maar 1x bokte.

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-03 11:53

Lisette schreef:
Mijn PRE is precies hetzelfde kan je ook een tijd 'stilzetten' en dan zo op wegrijden. Misschien is hij dan een beetje dribbelig maan NOOIT gek. Fijn karakter he die Andalusiƫrs!


Ik wil nooit meer iets anders dan een andalusier geloof ik. Nee echt heerlijk dat karakter en hij kan inderdaad wel een beetje dribbelig zijn maar dat vind ik niet erg.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 11:57

nou geef mij ook maar zo'n paard.
zelf als ik die van mij leke dag dik een uur rijdt heeft die nog tijd voor gekkigheid. ben er niets voor niets gister afgevallen.

maar goed ik vind het wel heel fijn voor jou dat jij zo'n fijn paard hebt.....

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 12:58

Ingrid, ik ken je geval. Wij hebben namelijk aardig wat van zulk soort paarden op stal staan. Maar ach, dat is voor mij het paardrijden: koppie erbij of in het zand happen (of erger: asfalt of iets dergelijks). Maar af en toe wil ik inderdaad ook wel graag een rustig ritje zonder gekke sprongen... Nu het minder koud wordt is dat ook wel een beetje aan de paarden te merken. Als het zonnetje schijnt gaat het al weer een stuk fijner dan wanneer het hard waait, sneeuwt, regent of wat dan ook...

Leve de lente!