verzorgpony's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amiro

Berichten: 108
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Driebergen

verzorgpony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 13:30

Hoi iedereen,

Ik heb zelf een verzorgpony Haha! (Amiro) Haha!
Met veel mazzel heb ik hem gekregen.Ik wa de eerste van de 8 mensen die belde!!!!!!!!Ik ben benieuwd hoe jullie aan jullie verzorgpony kwamen???!!!! Lachen Lachen

jameslover

Berichten: 75
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 14:01

ik meestal via internet, (marktplaats) daar staan meetsla wel een aantal advertentie´s. ik heb nu zle fook een verzorgpony maar we zijn bezig om anderen te krijgen. nou veel plezier nog met je verzorgpony!!!! Party!!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 14:36

Ik heb ook 4 verzorgpaarden samen met mijn nicht! De eerst een verzorg shet Toontje zijn we aan gekomen omdat ze de buren van mijn nicht zijn.
De andere 3 paarden staan in As en hier zijn we aan gekomen doordat ik op internet allmaal advertensies had geplaats!! Het had wel 3 maanden ofzo geduurt voordat er iemand had gereageerd! Maar we hebben nu wel fijn 4 vezorgpaarden die ik nooit meer kwijt wil Haha!

Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 14:51

ik heb twee jaar een verzorgpaard gehad. Ik had zelf een advertentie gezet op marktplaats en daar toen een leuke reactie op gekregen.
Nu is mijn verzorgpaardje verkocht en heb ik weer een nieuwe kunnen vinden, ook via marktplaats.nl Dat is echt een goede site daarvoor.
Veel plezier ermee!

Indies
Berichten: 694
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 16:57

Ik heb gewoon bij huizen/boerderijen met paarden aangebeld Haha!

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 17:04

Ik ook via internet. Mikado heb ik via bokt als verzorgpaardje gekregen, hij is van *Tequila*.
De andere 2 (musky en jamie) via marktplaats.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 17:10

Ik had op de manege een manege paard die ik elke keer deed verzorgen
en in de zomer 3 jaar geleden werd hij verkocht.
Ik was toen naar de manege gegaan en de eigenaares was er ook en toen mocht ik hem poesten enal.. toen vroeg ze of
ik hem wou verzorgen dus zodoende was ik aan hem gekomen. Hij is nu helaas 5 maanden geleden verkocht
maar nu verzog ik 2 fjorden met een vriendin van mij en we mogen er alles mee doen. *LOL* Haha!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 17:21

Via marktplaats..

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 17:29

Vroeger ging ik altijd langs de deuren. 'Is de pony die daar-en daar staat van u? Zou ik die mogen verzorgen?' Werkte meestal wel goed.

Toen ik 14 was heb ik een keer een advertentie gezet, daar reageerde een man op die 13 pony's had. Daar heb ik 1,5 jaar rondgelopen en heb lekker geklunsd met die ponytjes. Ben ermee gestopt omdat er telkens ineens pony's verkocht werden.

Toen ben ik bij mijn huidige 'verzorgadres' gekomen. Via mijn vader, want de eigenaresse is een (inmiddels ex-) collega van mijn vader. Heb het er heel erg naar mijn zin!!!

Rietje_oud

Berichten: 76
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Meppel, in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 17:53

Haha! Nou via hier ofzo.

Als iemand nog een verzorgpaard zoekt in Meppel e/o omstreken.
En ervaring heeft, tussen de 16 en 66 jaar is, m/v, en ook nog ijslandergek is en een jong paard nog alles wil leren, die overigens wel zadelmak en verder op buitenritjes alleen gebruikt wordt, en die bereid is om zelf lessen te gaan nemen en verder daarbuiten geen andere kosten hoeft te betalen, ach mail effe, ik zoek nog iemand voor mijn ijslandse merrie van net 5 jaar die nu echt vanalles mag leren.

Gr Rietje

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 20:25

ik de shetlanders via me vriendin die ze mocht verzorgen, ze had het gewoon gevraagt en het mocht, en toen mocht ik helpen, en zij stopte er uiteindelijk mee dus kon ik ermee doorgaan... en nu 3 ijslanders, we zijn gewoon aan de deur geweest om het te vragen en het mocht gewoon.
maar vroeger gingen we echt alle deuren af om te vragen en nooit iets gevonden en nu ineens lukt het zomaar, misschien omdat ik nu ouder ben....?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 20:40

Ehm... De eerste kreeg ik via divoza, internet. Daar stond nog een pony op stal en toen nr 1 wegging, vroegen ze of ik die wilde gaan doen voor een aantal weken.
We verhuisden naar een andere stal en de buurvrouw van de stalhouder zocht nog iemand voor haar draver Vaandrig. De keuze was op mij gevallen omdat ik een leuke rijstijl had!

Verder nog een x via bokt.

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 20:49

hej hej allemaal inmiddels heb ik mn eigen paardjes maar zoals je in mn profiel kunt lezen heb ik ook al veel paardjes verzorgd veelal kwam ik daar door gewoon het te vragen zo vroeg ik bijv of ik eugenie sindy en jolly mocht verzorgen en daarnaast stonden ook bernadette bettina en fire star en die heb ik toen ook meeverzorgd en een eindje verder stond een man met zn paardjes en die reed western en heeft me toen ook westernles gegeven Lachen en zodoende kwam ik dus ook bij zijn paardjes terecht felice present ramon audrey future die heb ik allemaal een hele tijd gedaan de paardjes van henk de laatste vijf zijn de enigste die ik mn hele paardenleven ben blijven verzorgen tot eind augustus onder tussen heb ik ook nog magnum een haf lady een welsh en flip een draver verzorgd marieke de arabo fjord ach ik heb er zoveel verzorgd en ze zijn allemaal even speciaal nog steeds bezoek ik ze regelmatig maar dat is allemaal een beetje off topic bedenk ik ineens sorry ik kwam er dus aan door het gewoon te vragen en heb altijd geluk gehad daarin en nu zoek ik verzorgpaardjes voor bekenden van mij en dat is tot op heden ook nog iedere keer goed gelukt
groetjes fabienne

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 21:33

Ikke heb een verzorgfjordje :J ... ze is van een vriendin. vorige keer vroeg ze of ik zazou wilde verzorgen.. ik natuurlijk: JA LEUKKKK Haha! .. na een paar maanden belde ze.. ik mag ook rijden Haha! jeej... nu heb ik haar al weer euhm.. ¾ jaar ofzo? leuk he.. tis echt een boefieeee.. :J

hier zijn wat foto's

Afbeelding
in stal Lovers

Afbeelding
Haha!

Afbeelding


Afbeelding
En als laatste..rijfoto zazou met haar baassie Renee Kwijl

Wat loopt ze mooi he *LOL*



[/quote]

MyRrIeJj

Berichten: 144
Geregistreerd: 16-03-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 09:11

ik kijk ook zowat 2 x per dag op marktplaats.nl enzo (beetje te gek ik weet het Verdrietig ) maar ik wil er zo graar een in Almere.. en zo veel vind je er hier niet...

dus wie weet er een..!! (!in Almere!) alsjeblieft PB me dan ff..!! Haha!
of een andere site ofzo waar ik er eentje kan vinden ook goed..!! *LOL*

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 09:46

Ik ben vroeger toen ik klein was (;) ) ook gewoon langs huizen gegaan...Bij ieder huis waar een paard in de weis staat aanbellen...Knipoog

Na een dag zoeken en km gefiets te hebben moest ik ontzettend nodig naar de wc....Dus maar even vragen of je naar de w.c mag....
Bleek dat vrouwtje ook paardjes te hebben, en het was gelijk raak...Lachen

Amiro

Berichten: 108
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 13:49

Leuk om allemaal te weten!Wat me opvald is dat heel veel van jullie meerdere verzorgpony's hebben.En het lijkt nog wel zo moeilijk om er aan een te komen.Ik zelf heb al 3 echte (daarmee bedoel ik voor meer dan 1 x per week) verzorgpony's gehad.En mijn vriendinnen hebben er nu ook een.Dus iedereen die nog op zoek is.OP EEN DAG VIND JE ER EEN gewoob goed zoeken!!

Annabelle

Berichten: 539
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Spijkenisse en Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 14:19

Nou, ik mijn verzorgpony's allemaal via de manege. Nu verzorg ik Chester, Thunder, Poca en Patty (en Boefie) van de manege. En Tamar van Leonie (hier LeonieTamar). Maar je moet volgens mij gewoon geduld hebben, want vroeger had ik er heel weinig en nu heel veel Haha!!