Fijn gereden op de Jazz!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Fijn gereden op de Jazz!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 00:01

Van de week had ik er een keertje opgezeten, maar alleen gestapt, dus niet echt noemenswaardig. De rest van de week was ik zo druk met Wannabet dat ze alleen maar los was geweest.

Gisteren toch maar weer even actief geworden, en er weer op gaan zitten. Aan de longe lekker gestapt en gedraafd. Een keertje schrok ze van me...........en trok haar billen in en ging op de loop. Maar met hoooo braaf heel rustig was ze zo weer bij de les!

Vandaag weer even gereden en ze ging superfijn, ze geeft lekker makkelijk na, en reageert makkelijk op het been, de rem doet het nog niet altijd, maar dat komt vanzelf wel! Al met al, zit ik weer met verschrikkelij veel plezier op een paard. En dat terwijl de lol er een paar maanden geleden door de drukte van mij werk toch wel af was. Maar nu ben ik weer helemaal terug!!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 09:46

Ja hoor, jullie zijn welkom!!! Zeg maar wanneer, en dan hoor ik het wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 16:15

Romkabouter schreef:
Koel Piep! Maar eh, foto's idd


Uhh die wil ik ook heel graag, maar ik heb geen digi, en als ik er op zit kan ik ze ook niet maken he!!

EN dan moeten ze nog ge uploaded worden ook..............en daar snap ik al helemaal geen hol van!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 20:35

Melissa schreef:
Als jullie bij Pipo gaan kijken geef dan even een schreeuw!
Ik rijd naast de fokkerij van pipo Haha!

Leuk joh, dat het zo goed gaat!
Het is een leukpaardje (voor zover ik dr heb gezien, tussen wat hekjesdoor;))


Nou je rijd naast de fokkerij waar pipo rijdt, niet de fokkerij VAN pipo. ( was dat maar waar Haha! )

Ingrid? Binnenkort moet alles op de foto voor de nieuwe internetsite..............wil je nog steeds? ( zijn er maar 29 hoor!)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 20:45

ingrid schreef:
tuurlijk wil ik... ik neem de digi wel mee en ik schiet wel raak haha


Nou thats a deal! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, Cas10, cindyy_1993, Coalizione, Googlebot, Josien_, journee, Mark0919, sterregoud, xdesix en 40 bezoekers