Trucendoos

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-01 10:59

Hoe groot kan een trucendoos zijn. Gisteren met pijn in mijn armen van Barbiano af gegaan. Het ging eventjes goed en gisteren was hij zo aan het kwallen maar het lukte hem niet om te winnen. Ik vind het soms heel moeilijk om aan te voelen wanneer hij gaat kwallen. Ach ja houd je bezig he.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 13:56

Een trucendoos is nooit leeg tenminste dat was niet bij Julius. Maar ik had er vak wel lol in.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 13:59

inderdaad. maar t zou toch ook heel saai zijn als je paard nooit iets raars deed en altijd lief rondjes loopt in de bak. nee denk niet dat ik daar veel lol aan zou beleven. een van de leuke dingen aan paarden rijden is ook dat t zo moeilijk voorspelbaar is. paarden kunnen elke dag anders reageren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 15:41

de truccendoos van Lois is oneindig groot maar gelukkig wordt ik iedere dag weer een stukje handiger met mijn eigen truccendoos.
Ik verzin iets om hem aan het werk te zetten, en dan is hij toch nog net ietsje slimmer want hij weet af en toe hoe hij zich er uit moet wurmen.
Gelukkig neemt hij me lang niet zo vaak meer in de maling als hij vroeger deed. Hij is nu 4 jaar bij me, vanaf dat hij net zadelmak was, dus we zijn inmiddels behoorlijk op elkaar ingespeeld. Ik waardeer het eigenlijk wel aan hem dat hij af en toe van die truccen heeft, hij kan dus meedenken en anticiperen meestal gebuikt hij dat voor me en af en toe gebruikt hij het tegen me! *LOL*

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 20:31

Zelfs na veertien jaar eigen beest groeit haar trucendoos, helaas voor haar die van mij ook, en sneller. Ik beschouw het als mijn gereedschapskist. Ik gebruik wat ik denk dat goed is onder bepaalde omstandigheden. Ach ja, soms zit ik er goed naast, maar ook daar leer ik weer van, de kist kan altijd voller. Wil iemand gebruik maken van die inhoud? feel free, in het slechste geval kan ik je niet helpen, meestal een heel klein beetje en soms veel. mijn kennis voor iedereen, ieders kennis voor mij.

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 20:38

Tja, eigen schuld, moet je de folders van Bart Smit maar niet in de stal laten slingeren! Lachen
Mijn paard heeft een poos geleden een hele verzameling trukendozen opgekocht bij het Kruidvat..... Och, nu weet je in iedergeval waarom je nog steeds les nodig hebt.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 21:44

Mij valt op dat ik na verloop van tijd iets beter met m'n paardje kan werken. Soms gaat het heel slecht, maar het gaat ook vaak goed, en ik weet dat er een goeie basis onder zit. En dat is het belangrijkste. Vandaag was Joop echt helemaal uitzinnig aan het sterrenkijken ('t was dag dus niets te zien behalve buien), dus ik heb hem maar met lang teugeltje rond laten lopen, beetje galop en meer aan mijn eigen houding gewerkt. En hem laten doorlopen. Voltrack ging geweldig, die draait nu ook al hele keertwendingen, en niet zo slecht ook, heel geweldig voor mijn hobbelpaardje. Ik hou ook niet van dat geklier, maar ik heb gemerkt dat als ik me er aan ga ergeren ik m'n eigen dag vergal, dus dat beest kan de pot op, moet hij het zelf maar weten, als ik maar lekker gehobbeld heb!

Laui

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 23:14

tjaa dat zijn paarden. elke x anders