prima meeting

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

prima meeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-03 00:54

Nadat ik eerst geflitst ben, heel fijn, wordt me eerste bekeuring, kom ik aan in Bussum, waar Napoleon en Prima al voor hun huis op de uitkijk stonden. Prima gemeet, die vluchtte gelijk met een smoes weg. Jaja werken he?! Zo geschrokken? FF geleut met Napoleon en daarna op 'klosjes' jacht, ja het is wat met die Lippen, weer wat nieuws verzonnen, nog ff en het wordt my little pony lip. Maar goed we zijn geslaagd, gelukkig al in de eerste winkel want Tes kon niet echt goed lopen. Maar in het vervolg rijden we met klosjes aan de hengstenvlecht! Heel erg gaaf! s' Avonds moest ik natuurlijk ook de enige echte Napoleon meeten. Aangezien Napoleon niet kon rijden van haar rug moest ik er aan geloven. Nap probeerde me van alle kanten uit, was erg grappig. Maar ik dacht ik ga er niet af voor dat ie een beetje loopt. Okay 5 kwartier later, Nap moe en ik ook moe! Maar wel toch wel lekker gereden hoor. Galloperen kan die als de beste! Onverwacht blijf ik toch bij ze slapen, toch maar niet tussenin....

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 09:59

Hahahahaha... ik moet nappie ook nog steeds eens komen bewonderen, snel beter worden he Tes!!!
Cool, wel foto's maken van die klosjes....

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 23:21

Volgens mij hebben ze er ook vanmiddag een hoofdstel bijgekocht!