'Ons' Shire-veulen bij Palm?!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

'Ons' Shire-veulen bij Palm?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-03 18:06

Vijf jaar geleden werd er bij ons een veulen geboren. Anouk was mooi merrie-veulen, zwart met vier witte benen. Perfecte kleur!! Alleen had ze wel een probleempje; ze had een erge grote overbeet, bijna 2 cm.!! Toen ze bijna drie werd is zij verkocht naar een handelaar in Brabant.

Heel toevallig staat er een meisje bij ons op stal die wel eens bij deze handelaar komt. Dus vroeg ik aan haar of ze eens wilde vragen naar Anouk, waar ze nu is enz. Wat blijkt nu, ze heeft een paar maanden een soort beugel gehad en haar gebit is best redelijk recht geworden. Daarna is ze verkocht aan Palm, het biermerk in Belgie!!! Ze staat daar voor de 'voorkoets'! Echt nooit verwacht dus!

Dit is wel alweer een heel tijdje geleden. Ook heb ik al op de website van Palm gekeken, maar hier staat niet veel op over de paarden. Dus als jullie iets van haar weten of haar denken te kennen, geef dan ff een gil! Het lijkt me namelijk geweldig om het ook echt zeker te weten of ze daar nog is!


LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-03 18:47

De Palm rijdt idd met belgische vossen... Daarom vond ik het raar dat anouk waarschijnlijk daar is. Anouk staat niet voor de bierwagen, maar voor de voorkoets. Misschien dat daar wel een shire voor mocht??

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-03 19:30

spokey schreef:
Kan je me misschien iets meer vertellen over die beugel? Haha!


Nee, zoals ik net heb uitgelegd, weet ik dit ook maar via-via. Een vriendin van me komt wel eens bij die handelaar die anouk van ons heeft gekocht.


LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-03 19:32

Debo schreef:
in nederland was er wel een biermerk met een shire voor de wagen.. ik ben zelf in de "palmstallen" geweest vorrig jaar maar heb geen shire gezien alleen van die grote vossen..


Heineken heeft Shires! En de Palmstallen in Nederland of in Belgie? Anouk zou dan in Belgie moeten zijn. Het klopt wel dat ze met grote vossen rijden hoor! Het is zowieso apart dat ze Anouk misschien zouden hebben gekocht!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: NorwayFjord, Texas02 en 1 bezoeker