Van zeer grote hoogte gevallen :-( !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Van zeer grote hoogte gevallen :-( !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-03 08:19

Van Duncan af namelijk ! Voor de tweede keer in twee jaar tijd, dus het valt nog wel mee. De pijn die ik nu heb niet trouwens Huilen .

Gisteren had ik om 19.00 uur les en een kwartiertje later bedacht ik dat ik zelf het baklicht wel even aan kon doen. We hebben twee schakelaars op beugelhoogte aan de bakrand zitten. Een is voor het licht en de ander is om de stroom aan of uit te schakelen.

Nou raden jullie het waarschijnlijk al, terwijl ik aan Duncan's zijkant hing om het licht aan te doen, deed ik de stroom er weer op ! Ik raak de stroomdraad en geef braaf de stroom door aan Duncan. Die schrikt zich het leplazerus (daar heet het ook schrikdraad voor Haha! ) en springt twee meter naar links, waarna ik er met een elegante Knipoog zwaai aan de rechterkant aflig.

Op m'n stuitje en met een rare draai ook op m'n ribben Verward Natuurlijk weer heel erg stoer erop en m'n les uitgereden, maar na de les en een bak koffie toch maar even langs het ziekenhuis. Ondertussen kon ik nog maar met moeite ademhalen en dat schijnt toch een van de eerste levensbehoeftes te zijn Haha! .

In het ziekenhuis bleek dat ik gelukkig niks gebroken of gekneusd heb, m'n spieren in m'n rug en aan de zijkant hebben alleen een enorme opdonder gehad. Pijnstillers gekregen, maar ondanks dat niet echt een prettige nacht gehad Boos! . Nu gaat het alweer redelijk, maar ik ben bang dat Duncan van het weekend vrij heeft Tong uitsteken .

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 08:52

Bloos Sorry, moest echt even gniffelen, dit komt er nu van als je op van die reuzen wilt rijden *LOL*
Ik hoop dat Duncan ook snel van de schrik was bekomen, die bloedjes van mij nemen het me altijd een week kwalijk als ze via mij een keertje stroom hebben gehad...

Enne, ik hoop voor jou dat de spierpijn vandaag op zijn ergst is, en niet op de 2e dag.
Want dan weet je wat je nog te wachten staat...
*auwww*

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-03 09:00

Ik hoop ook dat het vandaag op z'n ergst is, gisteravond was namelijk nog veel erger. Ik leek net iemand met Gilles de la Tourette Haha! , continu opeens een gil of kreun van pijn. En lachen was al helemaal niet zo'n succes .

Het rijden op die reuzen is het probleem niet, je moet er gewoon niet afvallen. Ik val er alleen door m'n eigen stomme schuld af (de eerste keer b.v. doordat ik m'n spoor in z'n heup plantte tijdens het afstijgen Bloos ), z'n bokken en wegschieten heb ik altijd nog uitgezeten.

Duncan denkt dat het zijn fout is en neemt mij niks kwalijk. Ik moet hem dan altijd even de hemel inprijzen en troosten, daarna gewoon doorrijden of er niks gebeurd is. En ik vond m'n bange wezeltje nog wel zo stoer dat hij gewoon bleef staan terwijl ik er zo raar naast hing het licht uit te doen

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 09:56

Sjuimpje schreef:
:o Sorry, moest echt even gniffelen, dit komt er nu van als je op van die reuzen wilt rijden *LOL*

Dit was ook het eerste wat ik dacht! Schijnheilig


*Een onschudige tip van mij, neem een shet Haha! *

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 12:16

Oh jee, veel succes met je pijn!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-03 12:21

Jurga leeft tenminste een beetje met me mee ! Ach gut

Het gaat gelukkig al wel weer een beetje beter (een hete douche en wat beweging doet wonderen), helaas helpen de pijnstillers voor geen meter Boos! .

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 13:10

au au au!
moest ook wel een beetje gniffelen maar dat komt omdat je het gewoon op een leuke manier neer zet!
maar sterkte met je pijn

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 13:27

Beterschap dan maar en niet meer de verkeerd knop pakken.
Misschien kun je die met stroon rood maken met een bliksemschicht van geel erop dan is het in elk geval duidelijk.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 13:35

armen duncan staat ie braaf jou te helpen en dan geef je 'm als dank een opsodemieter!Niet aardig van je hoor!sterkte met de spierpijn,hopelijk slaap je vanacht een stuk beter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 15:09

Dat is idd een behoorlijke hoogte om van af te vallen.
Massa x hoogte x snelheid= vreselijk veel pijn lijden Extreme duivel

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-03 15:50

Ilindra schreef:
Dat is idd een behoorlijke hoogte om van af te vallen.
Massa x hoogte x snelheid= vreselijk veel pijn lijden Extreme duivel


En vergeet vooral de factor 'ouderdom' niet ! Haha! Dit zijn echt van die momenten dat je voelt dat je geen 13 of zo meer bent Boos! .

Ik heb Duncan m'n diepste verontschuldigingen aangeboden, de lieverd Lovers , hij was er echt helemaal beduusd van.

Op zich een goed plan van je Diana, maar de knoppen zitten aan de buiten kant van de planken, ik was dus volledig op de tast bezig.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 17:21

Als de knoppen aan de buitenkant zitten, is het dan misschien en idee om de zeg maar 'tastbaar' anders te maken?
Sterkte met revalideren!

Bayazo

Berichten: 961
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 19:03

Hoi,

Nou ik kom je wel even verblijden van het weekend ! Haha!

Volgens mij zitten ''stroomdraad-lanceringen'' bij jullie in de famillie !
Ik kan me nog iets herinneren van Bonnie en een draad incident zeer recent.

Groetjes Jacqueline.
(Die thuis nog meer stroom op de draad heeft als jullie !)

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 19:55

AUCH dat doet vast pijn Haha! En idd stroom en vallen is een combinatie die vaak voorkomt daar he Haha! Veel plezier trouwens nog de volgende keer dat je daar op mag passen Haha! (van t andere topic Lachen )

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 19:58

hihi, ik moest stiekem ook lachen, maar het is gewoon ontzettend grappig! Wie drukt er nou weer op het foute knopjeeeee.... Juist liesbeth *LOL*

Ik heb met Isolda ook eens in stroomdraad gezeten, was overigens haar eigen schuld, want ze ging al stakend in haar achteruit Knipoog
Ik belande in de stront en blubber. Was niet fijn, maar wel zacht Haha!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 20:18

AAh, zielige Duncan en jij Verdrietig
Is ook niet helemaal slim om te zo het licht aan te doen .
Heel veel sterkte hoor met je au en geef Duncan maar een grote knuffel (een kleintje voelt ie niet eens volgens mij Tong uitsteken Knipoog )

Je moet het niet zo grappig neer zetten hoor, want nu ga ik helemaal vanzelf lachen Haha!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-03 00:26

Bayazo schreef:

Volgens mij zitten ''stroomdraad-lanceringen'' bij jullie in de famillie !
Ik kan me nog iets herinneren van Bonnie en een draad incident zeer recent.


En het mooiste was, dat Roel het gemist heeft, die was net even weg . Maar hij wist precies hoe het voelde ! Dus het staat ook niet op video .

Assie kom nou eens hier naar toe, dan kun je zelf zien hoe gevoelig Duncan is, die kan ik echt geen stevige knuffel geven, dan doet 'ie net zo raar als gisteren Haha! . Maar hij was wel heel zielig, ja Ach gut .

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 01:06

Als je volgende week maar niet waagt om dit als excuus te gebruiken en niet op komen dagen! }>

Beterschap in ieder geval!

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 08:19

Auw, ja ik kan me voorstellen dat dat pijn doet!! Heel veel beterschap!!

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 10:47

HAHAHA ik lig hier helemaal blauw van het lachen!!! Sorry hoor, maar dit is toch echt een wereld actie. Ben zelf ook al een paar keer van zo'n joekel afgemieterd, en soms kan dat idd heel erg pijn doen. Ook ik heb een keer in het stroomdraad gehangen. Met een paard dat ik aan het inrijden was, vergeten de stroom uit te zetten..... AUW!
Hou ons op de hoogte van je blauwe plekken he! Tellen maar! HAHAHA

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 11:28

auw auw auw......maar onder het denken door dat het je vast vreselijk zeer moet hebben gedaan ( en nog) moest ook ik wel enorm lachen...
je zet het inderdaad ook op zo'n comische manier neer Haha!

hoop dat je snel weer op de been bent!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 11:38

Eigenlijk ben ik best wel zielig hoor ! Huilen

Sinds verleden week woensdag heb ik niet meer als drie uur per nacht geslapen van de pijn, ben ook nog hartstikke verkouden, dus elke keer als ik hoest, schiet het weer in m'n stuitje Boos! .

Vanmiddag ga ik even naar de dokter om toch maar voor de zekerheid te laten controleren of m'n stuitje niet een beetje gebroken is , dit op aanraden van m'n fysio, die ook niet meer weet wat hij met me aan moet Haha! . M'n stuitje zijn ze namelijk een beetje vergeten te controleren in het ziekenhuis .

Dus duim maar allemaal voor me dat het nog een beetje meevalt.

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 11:44

toi toi toi....... ( bij gebrek aan duimpje! met een beetje verbeelding is dit een knielende smilie)

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 13:41

Succes en hopelijk voel je je snel weer helemaal de oude!

Misschien toch maar een maatje kleiner kopen...Haha!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 17:24

Nou, ben net bij ome dokter geweest. Gelukkig niks gebroken, m'n stuitje is gekneusd, doet nog een week goed zeer volgens de dok en dan is het nog 4 weken zwaar irritant. Heb wel betere pijnstillers gekregen, want ik ben zo duf als een konijn Haha! .

Bedankt voor jullie medeleven (en leedvermaak Knipoog Haha! ).