schrik moment

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

schrik moment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 22:34

Vandaag is een meisje bij ons in de les heel vies van haar paard gevallen Scheve mond We moesten bij B in galop aansprigen en haar paard verschrikt zich ineens, dus zij valt. Zie viel heel hard op haar zei en bleef liggen Scheve mond Toen begonne ineens haar beene te trillen en ze lag nog altijd stil. Ze hadden ondertussen al een ambulanse gebelt. Ze is ongeveer 5 minuten bewusteloos geweest, en ineens begone ze weer te praten. Maar ze vroeg telkens weer het zelfde op nieuw en opnieuw. Omdat onze paarden zich konden verschrikken van de ambulanse zijn we naar de andere binnebak moeten gaan. Toen Ambulanse weg was zij de lesgevaar dat het niet echt erg was. Ze kon alles bewegen en was weer terug bij bewust zijn. Maar het was echt vies hoe ze viel en bleef liggen we dachten allemaal dat ze iets ergs had. Gelukkig is het nog goed afgeloppen.

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-03 09:46

ja gelukkig wel ja. Want het zag er heel erg uit!!! Ze is wel mee moeten gaan naar het ziekenhuis, maar echt we dachten allemaal dat ze iest heel erg had.

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-03 22:17

Heeft iemand dat ook alleen eens meegemaakt?? Wij waren gewoon allemaal gans in schok echt waar Verdrietig

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-03 22:48

Lon schreef:
Ik heb een keer meegemaakt dat tijdens een teamwedstrijd (teams van 3) iemand uit mijn team bij het springen van zijn paard viel en direct daarna een epileptische aanval kreeg. Erg naar, niet alleen wij schrokken, ook de paarden werden er erg bang van.

Ja dat is he. Ineens al die paarden stil en kijken. Een oudere vrouw was van haar paard afgesprongen om te gaan helpen en dat paard was zo heel aan het kijken van wat moet ik doen!! en dat ander paard waar ze van gevallen was ook. Het arme paard kon er ook niks aan doen had zich gewoon verschrokken

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-03 13:09

Ik weet niet hoe het met haar is heb haar niet meer gezien. Ik hoop goed want echt in het begin zag het er echt verschrikkelijk uit hoor. Ja als je 5 minuten bewusteloos bent dat is lang hoor als het geen 10 minuten zijn geweest.

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12, rollyjogered en 47 bezoekers