JAAAAAAAAAAA JIPPIE

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

JAAAAAAAAAAA JIPPIE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-03 12:39

Jaa eindelijk kregen we gisteren een telefoontje van de mensen van die pony waar we een bod op hadden gedaan. En het nieuws was: DAT ZE AKOORD GINGEN MET HET BOD *LOL* *LOL* JAAAAAAAAAA IK HEB WEER EEN PONY *LOL* *LOL* Ik ben zo goddelijk blij, ik stond vanmorgen al om 7 uur naast me bed te springen!!!! Na alles wat er vorig jaar met Demi en Nobby was gebeurd, ik kon het gewoon allemaal niet geloven!!
Nu zullen er vast wel veel denken wat moet een 20 jarige nu met een pony, maar wegens gezondheidsredenen heb ik nogal broze botten en daarom is het een beetje gevaarlijk om op een paard te gaan rijden. Zelfs al is het een hele brave, want ik kan beter van een pony vallen dan van een groot paard.
Okee nu over de pony: ze is een D-pony van 1.47, bruin, een merrie, Z2 dressuur, M springen, 14 jaar en verder is ze model en prestatie!!! Het is een ontzettende schat en als je op haar een middendrafje doet dan lijkt het alsof je door de lucht vliegt (zo geweldig Schijnheilig ).
Nou binnenkort komen er foto's we halen haar waarschijnlijk volgend weekend op *LOL* *LOL* en dan moet ze nog gekeurd worden, maar omdat ze al redelijk op leeftijd is maak ik me daar niet zoveel zorgen om Haha! Haha!


binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 12:54

GEFELICITEERD! en heel veel plezier gewenst met je nieuwe pony,ik zal zeker de foto's bekijken als je ze hebt geplaatst

Naisven

Berichten: 1013
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 12:54

Gefeliciteerd! Dat is goed nieuws. Heel veel plezier met je pony. Overigens, er zijn wel meer "ouderen" Haha! met pony's hoor! Ik heb er 4 (3 Fjorden en een kruising Fjord/Tinker) en ik ben 37

Dusi

Berichten: 750
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Ravenstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 12:59

Nou, wat is leefdtijd. Ook ik ben 37 en rij op een Lipi van maar 1.48m. En dat niet vanwege de hoogte, maar puur vanwege het ras gekozen. Het ziet er echt niet raar uit. De hoogte lijkt prima te passen.
Gauw een foto plaatsen. Dan kunnen wij ook de combi zien.

Veel plezier met jouw nieuwe "paardje".

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 13:02

gefeliciteerd echt gaaf!!
nu willen we natuurlijk heel graag foto's zien Haha!

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 13:40

Van harte gefeliciteerd! Er is niets zo fijn als het juiste paard vinden! *LOL*

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 18:01

Wat leuk voor je zeg! Van harte hoor, en heel veel plezier met haar! En ook ik ben heel benieuwd naar foto's!!!!!!!