Na een jaar weer op paard gezeten !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 10:21

Hartstikke goed van je dat je het weer probeert Ik weet hoe eng het kan zijn om na een lange periode weer op een paard te stappen en welke angst erbij komt kijken. De angst om te vallen bijvoorbeeld en je weer te bezeren.......

Heel goed dat je het zo aanpakt, lekker rustig aan beginnen en er van genieten dat is het belangrijkste van alles. Veel plezier met die knappe vent van je Knipoog

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 21:25

Het kan allemaal niet op, alweer een nieuw avontuur van Dikkie Dik Haha! :

Wegens succes geprolongeerd, dus vanavond weer m'n schimmeltje gezadeld.
Ook deze keer weer geen vuiltje aan de lucht, meneer gedroeg zich weer superbraaf.

Wel een paar kleine incidentjes die ik jullie niet wil onthouden:
- Na een flinke struikelpartij van m'n knolletje ben ik voor de eerste keer getest op rekbaarheid. Ging goed, ik kom al met m'n vingertoppen tot aan z'n oren en weer terug ook
- 'k Heb heel stoer geprobeerd er een galopje uit te persen Cool
Het signaal kwam niet helemaal duidelijk door, waarop mijn vraag beantwoord werd met een vol rondje...... tsja, het was iets tussen draf en galop in...... afijn, Anky zou er vast trots op geweest zijn Haha! .
- Uiteindelijk toch de juiste frequentie voor de galop gevonden en een half rondje galop gedaan. Niet veel, maar we zijn weer een stukje verder

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 22:19

Oscar schreef:
- 'k Heb heel stoer geprobeerd er een galopje uit te persen Cool
Het signaal kwam niet helemaal duidelijk door, waarop mijn vraag beantwoord werd met een vol rondje...... tsja, het was iets tussen draf en galop in...... afijn, Anky zou er vast trots op geweest zijn Haha! .
- Uiteindelijk toch de juiste frequentie voor de galop gevonden en een half rondje galop gedaan. Niet veel, maar we zijn weer een stukje verder

hihi.
Bel haar eens zou ik zeggen, misschien kun je haar nog tips geven Knipoog Tong uitsteken

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 22:53

Zo hee, het kan niet op! Dat gaat even de goede kant op zeg!!!
Morgen springen? Knipoog

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 23:05

Margreet schreef:
Zo hee, het kan niet op! Dat gaat even de goede kant op zeg!!!
Morgen springen? Knipoog


Ja, dat zou ik wel willen, maar het puissance springen op Indoor Brabant is helaas net voorbij Knipoog
Jammer Boos!

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 23:06

Als dat het probleem is, dan wil ik best voor je komen bouwen hoor! Flinke muur, doen we niet moeilijk over. Is vast wel iets bruikbaars te vinden in de 'verzameling'.

Colga
Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 23:07

Dat gaat zeker hartstikke goed! Zelfs een galopje *LOL* Volgens mij kan je week al niet meer stuk Haha!

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 23:10

Fijn Oscar dat het zo goed gaat.
En dat lijf.....tjah kan er over mee praten...laat t maar flink "zweten" misschien luisterd het de volgende keer dan goed naar je Knipoog

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 23:11

Colga schreef:
Dat gaat zeker hartstikke goed! Zelfs een galopje *LOL* Volgens mij kan je week al niet meer stuk Haha!


Precies, ik zit hier m'n eigen feestje te vieren !
Maar Colga: wat ik kan, kun jij ook hoor * hint hint *

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 23:15

Margreet, denk je dat je wat kunt maken van een setje betonbuizen, containerschotten en een stuk tuinslang ? Knipoog
Daar zoek ik nl. nog een leuke bestemming voor !

Meys, daar sluit ik me helemaal bij aan. Dat het luie zweet er maar eens goed uit mag komen Vork

lenny

Berichten: 372
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 23:43

jeetje wat goed zeg!ik ga morgen weer na een lange tijd weer les nemen,ik hoop dat ik het ook vind meevallen..

heel fijn voor je,dat het zo lekker ging!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 00:48

Heel gaaf Oscar, dat gaat denk ik sneller dan dat je zelf van tevoren verwacht had. Toppie, ga zo door Haha!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 11:32

Gaaf joh, echt geweldig om te lezen *LOL* Schrijf maar in voor 20 april Kaatsheuvel, dan kunnen we daar eens meeten Haha!

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 11:39

Oscar schreef:
Margreet, denk je dat je wat kunt maken van een setje betonbuizen, containerschotten en een stuk tuinslang ? Knipoog
Daar zoek ik nl. nog een leuke bestemming voor !


Reken maar! Dat wordt geen puissance-springen voor jou, dat wordt puissance-crossen-op-hoge-snelheid-voor-beginners-met-handicap-en-Anky-aspiraties Knipoog