loonse en drunense duinen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

loonse en drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 10:05

hallo allemaal,

ben gisteren maar weer ns een keer lekker in de duinen gaan rijden samen met een vriendin van mij kristel.
eerst op stal de paardjes opgezadeld en toen maar op weg aangezien we nog geen ruitervergunning hadden wouden we die eerst een gaan halen...
dus wij richting loon op zand en toen waren we al natuurgebied huis ter heide helemaal doorgereden. (we staan nml in tilburg op stal) dus naar loon op zand daar aangekomen wisten we niet waar we zo'n vergunning konden vinden dus richting de vvv was er geen vvv te vinden op de weg die we insloegen was de weg terug naar tilburg nou dan maar daar de bossen in in die bossen reden we wel 6 keer hetzelfde rondje ofzo dus nog niks gevonden dus zijn we richting udenhout gereden om dan daar maar naar bosch en duin te rijden en te vragen waar we er een konden vinden dus daar de paardjes maar laten rusten want tja die hadden er al een heel eind opzitten. het was echt inmens druk bij bosch en duin niet te geloven. en onze paardjes werden al min of meer ongedurig dus na een glaasje water dan toch maar zonder vergunning de duinen in. galopje gedaan over de vlaktes en o o een boswachter :S maar gelukkig mochten we wel doorrijden en vertelde die waar we een vergunning konden vinden. pffffffffffjeewww we hebben wel veel ruiters gezien dus misschien zijn we een van jullie wel tegengekomen Lachen ik zal nog wel een foto'tje neerzetten die al eerder gemaakt is van ons een keer in de bak Lachen
nou uiteindelijk dus weer terug gereden vanaf bosch en duin naar manege van loon en daar een dagvergunning kunnen halen weer een keertje gestopt en de paardjes lekker op adem laten komen en daarna op naar huis want het was al weer half 4 en we waren om 11 uur al op stal weggegaan. op weg naar huis stonden we ineens voor de efteling bij de python hmmmmmmmm beetje de wegkwijt dus weer helemaal terugstappen richting tilburg mn paardje had het ondertussen al wel een beetje gehad. maar was allang blij dat we naar huis gingen wij langs de golfbaan van de efteling af en uiteindelijk kwamen we dan wel in ons eigen natuurgebied uit bij onze stal. aangekomen op stal bleek dat we er 7 uur paardrijden op hadden zitten en ik barste van de koppijn was nml met een mega kater gaan paardrijden nooit slim had mn kop nog gestoten aan een laaghangende tak in de galop heb je als je geen cap ophebt en vervolgens de hele dag in de zon zitten koekeloeren mn paardje was dolblij op stal lekker afgespoten en droog gewreven en nog lekker even op de wei met dr vriendje Lachen en toen toch maar binnengehaald om te eten.

vandaag maar even goed poetsen en masseren die spieren van mn paardje Lachen

dit zijn wij met onze paardjes maar dat was ergens in de winter dus de foto zal wel niet zo heel duidelijk zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dit zijn dus de paardjes ik ben diegene op de appaloosa dat is mijn merrie present en de andere is dus kristel met shesa een quarter horse merrie

volgende week ben ik ook weer lekker van de partij maar dan zorg ik wel dat ik al wel een vergunning heb Lachen en dan gaan we wel wat korter rijden Knipoog en dan zit ik alleen lekker weer een keertje op mn ruintje want dan rijdt een vriendin van me ook mee met mn appaloosa merrie

dus misschien zien we nog wel meer bokkers Lachen

groetjes fabienne

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo


fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 08:26

niemand die toen in de duinen was of aanstaand weekend naar de duinen gaat??? groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo


fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 08:27

ow en ik was wel dunner om te zien haha want hier heb ik een hele dikke winterjas aan op de foto's

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 21:15

hej bonnigje das altijd leuk zie ik meteen poweltje weer eens een keer voorbij komen Lachen ik weet nu wel inmiddels waar ik de dagvergunningen en jaarvergunningen kan krijgen nml ook vlakbij mn eigen stal dus das wel makkelijk Lachen
groetjes fabienne

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 21:17

hej haike ja ik heb idd gereden bij manege moleneind maar ik rijdt er niet meer als ik tijd heb kom ik zeker even naar je kijken Lachen
alleen ben ik zelf 2 dagen voor de 24 augustus jarig nml de 22ste en de 24ste ben ik 2,5 jaar samen met mn vriend dus kan goed zijn dat ik dan ergens anders ben Lachen
de kampina wil ik ook nog wel graag gaan rijden heb je daar ook een vergunning nodig want ik verplaats me namelijk toch keer op keer van rijplaats rij gewoon overal heen met mn paardjes hoe langer hoe beter Lachen

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 21:18

hej peeky ik heb jou volgens mij niet meer zien rijden maar misschien kom ik je wel weer een keer tegen Lachen groetjes fabienne

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 21:34

hej coolie altijd handig om te weten Lachen kom ik zeker nog een keer rondhobbelen daar op manege het vierspan in boxtel staan ook kenissen dus kan ik die meteen eens een keer opzoeken Lachen

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-03 08:20

haha gezellie jah Lachen ik zal goed mn ogen openhouden voor bonte paardjes Lachen je hebt mijn foto's hierboven al gezien en ik heb dan nog een schimmeltje zie mijn profiel waar ik ook mee rijdt Lachen groetjes fabienne

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-03 20:19

ja maar ja mijn present is al mega dikbil en die noem ik ook altijd pressie of preske dus powelltje moet er ook aan geloven Lachen

en haike je hebt manege het vierspan in boxtel ik weet niet precies hoe het daar heet maar ze staan ook op het internet via bijv google com je er zo op. groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Duality, Geertema, KirstenHorse, MirjamRobin, Pierus, Spaansepony en 116 bezoekers