Voorlopig niet rijden: enkel toch in gips |(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Voorlopig niet rijden: enkel toch in gips |(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 12:36

Voor de gene die niet weten waar het over gaat: [VvdD] Ongelukje gehad: enkel gekneusd Boos!

M'n enkel was toch niet goed, ik ben gisteren terug geweest naar de dokter omdat ik het niet vertrouwde en zij vond het er ook niet goed uit zien, en zei dat ik maar om een rö-foto moest, vandaag voor de foto geweest (gisteren was het te laat) en idd er zit dus wel een scheur in m'n enkel en nu heb ik een mooi paars in gegipst been, en dat mag 5 weken blijven zitten (dus dat is vijf weken niet rijden) ik baal echt hier van. Ze zeiden in het ziekenhuis dat ik nog geluk had gehad, omdat ik er al een week mee/op liep, hij had ook door kunnen breken. Dus iedereen die anti-vervelings tips heeft, geef ze maar Haha!

Mellow

Berichten: 6470
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 13:00

he wat balen zeg!!
veel bokken mischien een optie. *LOL*
heb je een fototoestel ofzo?
als ik me verveel ga ik altijd foto's enzo maken.
iig sterkte. Lachen Ach gut

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 14:18

ooh wat erg dat je nu 5 weken niet kan rijden Ach gut
En als ik mij verveel ga ik altijd op bokt (doe het ook als ik mijn niet verveel maarja) of je kan misschien eens een goed boek huren in de bib ofzo.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 14:20

Heel veel sterkte met je gipsenpootje, dat het allemaal maar snel mag helen en genezen enneh.........niet al teveel bokken Knipoog

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 14:48

Bokken en lezen doe ik al veel (krijg er pijn van in m'n kont Haha!), ik denk dat als de ergste pijn over is, ik toch stiekem op Dar kruip anders ben ik bang voor afkick verschijnselen *LOL*

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 19:38

Oei das niet echt fijn, maar je moet absoluut niet op Dar gaan maar w88 tot de 5 weken voorbij zijn anders heb je dadelijk dat er iets gebeurd en dat het dan wel raak ik.
Maar heel veel beterschap, en ik heb ook altijd een gsm bij daar ben ik erg blij mee voor het verhaal lees in profiel

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 20:26

Jeetje, wat een pech. Maar ik zou me maar wel aan die 5 weken houden, anders wordt het misschien alleen maar erger.
In de tussentijd maar lekker veel Bokken! Beterschap.

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:05

letizia80 schreef:
ik denk dat als de ergste pijn over is, ik toch stiekem op Dar kruip anders ben ik bang voor afkick verschijnselen *LOL*


Haaa, dat lees ik nou net Extreme duivel Neej hoor geintje *LOL*

Ik was lekker de eerste (en tot nu toe de enigste Haha!, maar er komen er vast wel meer Lachen ) die op het gips heeft mogen tekenen *LOL*

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:18

Jeetje balen zeg!
Ik hoop voor je dat je na die vijf weken weer kunt rijden,
meestal lukt dat nog niet als het gips er net af is.
Moet je eerst allemaal oefeningen doen om je voet minder stijf te maken.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:39

He bah, wat vervelend voor je
Net nu het lekker weer is mag jij niet rijden, balen hoor ! Boos!

Doe maar lekker veel bokken en leuke topics plaatsen, dan zijn die 5 weken zo om Knipoog

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 23:25

PintoNatal"]
Oei das niet echt fijn, maar je moet absoluut niet op Dar gaan maar w88 tot de 5 weken voorbij zijn anders heb je dadelijk dat er iets gebeurd en dat het dan wel raak ik.
[/quote]

Dan hou ik het toch maar op poetsen, dat moet toch wel kunnen Schijnheilig



[quote="Sieltjuh schreef:
Haaa, dat lees ik nou net Extreme duivel


Pas op he! Ik heb twee gevaarlijke krukken en daar ga ik wel 2 km per uur mee *LOL*

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 23:46

Je kan iig al je paardenspullen een poetsbeurt geven ,zadel en hoofdstel invetten,Dat ik weer kracht in me arm had heb ik dat ook gedaan,was ook wel weer hard nodig maar goed,je hebt even een klusje..Verder bokken en miss je profiel is opfrissen??(Nee heb nog niet gekeken maar je weet het niet he??) Veel sterkte en nu maar hopen dat het wat vlotjes verloopt allemaal :J

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 11:04

Iedereen bedankt voor de opberende berichtjes Haha! en ook voor de anti-verveling tips, ik krijg waarschijnlijk aangepast werk op m'n werk.
Ik was gisteren na het ziekenhuis door gereden naar m'n werk, om het te melden, en het was net koffiepause, dus iedereen natuurlijk vragen hoe het was en wat er was gebeurd, dus ik vertel het verhaal (voor de 100ste keer Haha!) en m'n collega's zo van: 'ben je dan terug op je paard gegaan, brr, nou dat zou ik als ik jou was nooit meer van leven doen' dus ik zo: 'maar het paard kon er ook niks aan doen, die deed het ook niet express' dus m'n collega's weer 'maar toch zou ik er nooit meer op gaan hoor!' . Moest wel lachen hierom, nooit meer op Dar het idee alleen al Frusty

ps. hoe vinden jullie m'n nieuwe onderschrift?