waawwww.. expensive toch!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-01 19:51

die expensive, poe poe.. vandaag toen ik aan kwam zat er een merrie in de bak en volgens mij was die henstig (en was al zwanger) Lachen die gek doen en expensive ook draven, ik meteen eraf gesprongen en toen kwam jan er aan om die merrie weer in de stal te zetten dus kon ik de bak in. ik deed net alsof ik een proef ging doen, maar eerst ging ik em goed lossen rijden, lekker figuren, voltes, kleine voltes en door een s van hand veranderen enzovoorts. hij kwam best wel rond enzo maar echt aan de teugel ging ie niet. en toen ging ik dus die proef doen, gewoon zo van tussen .. en .. halthouden en groeten, .. linkerhand tussen .. en ... voorwaarts in arbeidsdraf enzo. en 'k had gisteren met helen (die verhuisd is, de vorige eigenaar van ex en mijn vriendin) gebeld en die zei dat ie kei goed middendraf kon, en ik heb meerdere dingen wat ie niet doet nadat ik van voer ben veranderd. hoop maar dat dat het dan is!! enne.. daarna ging ie zonder teugels rijden, dus op gevoel maar hij ging steeds op de volte Frusty te vaak volte gedaan naar mijn idee, niet eens zo veel maar wel voor ex of hij vind het kei leuk en dat ging best goed, zo op gevoel rijden, zonder teugels (gewoon een knoop in de teugels gelegd) en ik stapte af en vanaf dat ik ernaast stonnd kreeg ik em wel aan de teugel Lachen en toen ging ik en hij liep zo naast mij ik hoefde em niet vast te houden, maar wel zielig.. hij kreeg een schok Verdrietig van de bak voordat we weg gingen. maar hij deed niet eens naar het gras toe, waaaw goed he? Lachen
hopen dat het morgen NOG beter gaat