HAHA Springpaard te koop L-klaar zie foto!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

HAHA Springpaard te koop L-klaar zie foto!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 16:27

Afbeelding

Niet ter nadele van dit paard hoor, maar ik snap de mensen niet die deze foto plaatsen wanneer ze een sportpaard willen verkopen dat L-springen klaar is!!

Nanea,8 jarige merrie, zeer betrouwbaar, echt leerpaard, m dressuur klaar, L springen klaar ,donkerbruin,zeer mooie verschijning,163 groot, Calypso x Rexmagna x Ramiro, Rontg.en klinisch goedgekeurd.



fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 16:36

Dat vind ik nou ook!!!

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 23:07

Hier nog eentje; te koop HARMONIE, 14-jarige KWPN-Stermerrie, Uniform x Symphonie, 1.74 m., Schimmel, Z-dressuur met wissels, uitstekend leerpaard, fraaie gangen.

Afbeelding

Deze foto sluit ook niet echt aan bij de advtertentie

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 09:17

Als je het topic goed leest gaat het er niet om of het wel/niet een goed paard is, maar dat de foto de advertentie in elk geval geen kracht bijzet.
De foto's zijn of ongelukkig gemaakt of in een eerder moment van de opleiding! M.I kun je dan beter een duidelijke foto in stand plaatsen dan deze, dit schrikt misschien af terwijl het paard in werkelijkheid heel anders is!

Enne, ik kan net zo goed de foto hier plaatsen dan een link ernaartoe, dat maakt niets uit. Bovendien krijgt hij zo alleen maar extra reclame, als je je paard met foto op internet plaatst, kun je verwachten dat erover gepraat wordt!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dierenfan en 2 bezoekers