Kwijlen bij je eigen paard

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Kwijlen bij je eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 17:15

Het was het alweer meer dan 2 weken geleden dat ik Fitz voor het laatst in actie had gezien.
Gelukkig besloot men om een keer op zaterdag te rijden, dus was ik ook in de gelegenheid om het geheel weer te aanschouwen.

Het lijkt maar niet op te houden: hij gaat nog steeds met sprongen vooruit. Hij krijgt echt een verschrikkelijk mooi front, er zit een hals op waar je u tegen zegt. Ongelooflijk wat 4 weken training allemaal kan doen.
Ook zijn achterbeen wordt steeds sterker, hij laat zich ook in passage steeds beter bewerken. Vandaag heb ik ook wat mooie pirouettes gezien waarbij hij goed gaat zitten.

Ik heb wederom staan genieten bij het zien van mijn eigen paard, wetende dat ik toch die capaciteiten niet heb.

Ook Marco die een keer mee was, was onder de indruk van het resultaat van 4 weken training. Hij vroeg zich alleen af hoe de ruiter dat allemaal voor elkaar kreeg zonder dat hij er wat van kon zien. }>

Tja, dat is nou het verschil tussen een simpel amateurtje en een ervaren prof Schijnheilig !

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 17:52

Met mij kunnen ze nog niet zoveel Knipoog, maar ja, ik rijd ook maar 1 x per week.

Ik krijg wel de kriebels van mijn paard, in die zin dat ik hartstikke trots ben op hoe hij het doet en dat dat toch maar 'mijn' paard is. Maar het drukt mij ook met mijn neus op de feiten, dat ik dit er allemaal nooit uit zou kunnen rijden.
Komt toch die discussie van pas op algemeen te voorschijn: paard veel getalenteerder dan de ruiter Haha!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 22:03

Ik vind het dus wel zonde van het paard, maar ja, dat is mijn eigen instelling. Ik geniet nu veel meer van mijn paard dan wanneer ik zelf rijd.
Dus voorlopig ga ik lekker groomen voor mijn eigen paard Haha!. Het poetsen, opzadelen en uitstappen bevalt me prima. Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-03 19:33

Vandaag ben ik toevallig in het plaatselijke ruitercentrum gaan kijken naar de kur op muziek en ik moet zeggen: het begon toch wel een beetje te kriebelen toen ik iedereen zo rond zag rijden.

Zep: ik zag de hele paardensport niet meer zitten en idd met de gedachte van verkoop in het achterhoofd heb ik hem op die stal gezet. Helaas voor mij vinden zij rijden leuker dan lesgeven dus ik mag al blij zijn met 1 x les in de week.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 21:00

Jasmijn schreef:
Haha, ik kon me ook al niet voorstellen dat je gisteren stond te kijken bij de kür zonder het gevoel te hebben dat jij daar eigenlijk ook tussen zou willen rijden.
En gelijk heb je, want het is gewoon onwijs gaaf. Van de zomer weer lekker tegen elkaar starten hoor. Lachen


Ik zei ook al met een gekke bek tegen Fitz' ruiter: ik moet hier niet teveel naar kijken anders ben jij hem weer kwijt Knipoog , maar dat vond hij wel een goede instelling!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: frutsel05, knockout1, Mark0919, noordje, sterregoud, SunnyHorse, Vagabondo en 38 bezoekers