Mijn eerste buitenrit met Baduh!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Mijn eerste buitenrit met Baduh!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 21:20

Samen met Cowboy Harry natuurlijk Haha! , ook onder die naam te vinden op Bokt, en het ging super. Voor de zekerheid een cap op mijn hoofd gedaan, maar Baduh was echt geweldig! Met een lange teugel rustig gestapt, alleen een heuvel op moest ie van zichzelf toch even galoperen. Hij schrok nergens van, vond het allemaal vreselijk interessant, en vond het natuurlijk heel gezellig dat zijn maatje Pride Kid erbij was (merrieeeeee!).Eenmaal thuis heeft ie lekker in de zon gestaan, Pride nog een lel gegeven omdat ze zijn appeltje probeerde te jatten, en daarna ging ie lekker ontspannen zijn stal in.
Het is echt een soort openbaring! Baduh vind het blijkbaar heerlijk ontspannend buiten, en ik geniet van mijn paardje.
In een half uur tijd heb ik hem alleen af en toe op een klein voltetje gezet om hem rustiger te laten stappen, maar het is zeker voor herhaling vatbaar. En nu ga ik toch maar ens kijken of ik misschien endurance met Baduh kan gaan doen. Ben helemaal blij!

Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 21:22

Leuk joh ,dat het zo goed ging! En het was ook heerlijk weer om buiten te rijden! Nou ga je zeker vaker buiten rijden?

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 21:25

Zeker! Lekker de berg op galoperen, daar krijgt ie een strakke kont van. Knipoog