3 zilveren sterren en 1 bronzen medaille!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

3 zilveren sterren en 1 bronzen medaille!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-03 16:10

Holladieeeej.. Haha!

Ik ben weer terug van mijn skivakantie!! Haha!

We hebben een super week gehad.. Onwijs veel lol gemaakt met de lessen, heel veel ENGELSE vrienden erbij ( errug koel Cool ) een onwijs bruine kop, een super rapport ( 3 zilveren sterren ) en een bronzen medaille gewonnen op de reuzenslalom Haha! *trots*

Helaas zijn we niet allemaal heelhuids thuisgekomen, mijn moeder heeft haar linkerknie en haar achtste rib aan de linkerkant gebroken.. Verdrietig Ze is echt onwijs ongelukkig gevallen vrijdagmiddag.. Verdrietig Gelukkig niet aan het begin van de week, maartoch behoorlijk balen.. Verdrietig Ze is gisteren met ons tegelijk thuisgekomen, want ze hebben haar niet meteen in het gips gezet. Ze moet morgen naar de othopeet hier in Nederland en zal waarschijnlijk dan meteen gips krijgen. Voor nu is ze vreselijk dik ingezwachteld, het zieter niet uit En ik vind het onwijs zielig voor d'r..

Zodra ik wat foto's kan inscannen van onze lesgroep ( de snelste en meest gevorderde Schijnheilig ) dan zal ik wat fototjes plaatsen, voor nu, ik ga ff naar beneden, mijn opa en oma zijn er.. Haha!



Tallie

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 18:25

Foto's! Haha, lijkt me wel gaaf dat skiën! Gefeliciteerd met je medaille en rapport! En beterschap voor je moeder Haha!

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 22:47

wat leuk dat je een supervakantie hebt gehad, wel balen van je moeder, beterschap.
dat mooie bruine kleurtje is er toch dinsdag al wel van af he ?
(of gaat de afspraak niet meer door?)
groetjes,
marijke

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 23:14

Heeeeeeeyyyyyyyy Tallie !!!!!!!

Welkom terug van vakantie!!!!!!!!! Haha! leuk dat je het tof hebt gehad... wens je moeder maar sterkte!!!!!

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 10:29

Hehe.. Jaaa, die bruine kop hou ik nog wel even hoor Haha!

Helaas ben ik ook niet helemaal ongeschonden uit de strijd gekomen, ik heb wat last van mijn rug doordat ik ben gevallen vrijdag en daarna op mijn gemak iedere dag mijn moeder heb ondersteund. Ben dus wat aan de stijve kant..

Maar goed, ik kan tenminste nog lopen Haha! Kan je van mijn mamsie niet zeggen..

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 12:23

Welkom thuis Chantal Ach gut

Wat balen van je moeder joh... geluk bij een ongeluk dat het aan het eind van jullie vakantie was. Hoop dat het snel weer wat beter met haar gaat... je knie breken is niet niks

Stoer joh van die bronzen medaille! Gefeliciteerd Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 12:25

Nou.... lekker dan... ik dacht dat skieën leuk was... Knipoog Wat ontzettend balen voor je moeder zeg!! Wens haar maar sterkte.

Maar evengoed van harte met die overwinning. Klinkt wel goed dat het allemaal zo lekker ging! Party!!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 12:37

Welkom terug!!!!!!!!!!!! Was al erg rustig zonder je!!

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad alleen balen voor je moeder!!

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 14:22

Ik zal zsm een foto van mijn PLAK ( Haha! ) laten zien.. Verder zal ik eens kijken of ik mijn foto van de slalom kan inscannen ergens, ik sta erop met een verbeten bekkie van vastberadenheid *LOL*

*Nee hoor wilde helemaal niet die engelse snotneuzen een poepie laten ruiken Schijnheilig * ( ze zeiden dat ik niet tussen de eerste drie zou komen omdat ikeen meisje ben, WEL DUS *LOL* ) }>
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 24-03-03 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 14:27

Welkom thuis. Zo te horen heb je het super naar je zin gehad. Ben je weer wat bijgekomen van alle stress. Wens je moeder veel beterschap .