Jeetje!! Die is dikgeworden!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Jeetje!! Die is dikgeworden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-03 13:17

Ik rijd 1 keer in de week op een manege, waar ik altijd op Dundee rijd. Van de zomer, heeft ze een aantal weken stil gestaan, omdat ze veeeeeeeeeel te dun was. Je kon haar ribben tellen! Na een tijdje werd dat beter, maar ze bleef aan de dunne kant. Nu mocht ik van mijn ouders vorige week niet gaan rijden. Dus gister was het al weer twee weken geleden!

EN ZE WAS INEENS DIK!!!!!! DIK!!!!! Echt niet normaal.

Ik heb een foto uit de tijd dat ze op de wei stond... vlak voordat ze weer naar de manege werd gehaald. En gister zijn er ook foto's gemaakt, daar een vriendin. Als ik die foto's heb, zal ik de foto's wel eens onder elkaar zetten...

Het viel me pas op hoe dik ze was toen ik er eenmaal op zat. Nou ja, misschien overdrijf ik een beetje, maar als je Dundee altijd dun hebt gekend is ze nu echt dik....

Misschien moet ik haar maar Dikdee gaan noemen in plaats van Dundee

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 19:41

hahaha DIkday!
Ze is echt geen dunne pony meer hoor, ziet er nu veel gezonder uit maar ik kan pas goed beoordelen wanneer ik er een keertje op ga zitten. Heb er een paar weken geleden ook op gereden en dan zat je nog met je benen in een "gat"zeg maar. Is die nu ook al opgevult of niet?