Voorlopig geen rijverslagjes :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Voorlopig geen rijverslagjes :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-03 22:26

Sommige wisten het al, maar Expensive had van de paardenBH een dik maandje terug ofzo een beetje plekken op de schoft,dat het had geschuurd. Na een klein poosje was het open,dus meteen de dekens eraf gehaald en met verbandje + zomerdeken op stal snachts. Daarna helemaal dekens eraf en gister was het weer heel erg; ziet het bloed en het roze,waardoor? Geen idee, iig niet meer van die paardenbh en heb t ook steeds schoongemaakt. En echt een hele 'streep'waar hij gevoelig is over de schoft en stukje van de rug. Nou dacht ik echt van "Dit is te erg" en toen heb ik m'n kennis (zit in de paardenbusiness) laten komen, en die was gister geweest en zei van "Er hoeft geen DA bij te komen (zaten wij aan te denken) maar je moet het gewoon blijven schoonmaken maar het kan wel heel lang duren voordat het over is, het is namelijk wond en soort van drukplekken" ofzoiets zei die, nou ik heb een beetje uitgeteld wanneer hij weer helemaal 'genezen' is, dan zou ik kunnen beginnen met rijden maar 2 weken daarna ga ik dan op vakantie Lips are sealed Dat betekend dat ik 2 augustus pas weer kan beginnen met rijden (ongeveer,kan altijd anders lopen)
Gossie en ik had al een maand niet gereden want die plek zit dr al een poosje. Arme Exxie Huilen

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 22:30

Ik vind het echt k*t voor jou,maar natuurlijk nog erger voor Ex!
Misschien kan je in die tijd dat je niet op Ex kan rijden een ander paard berijden Verward.Maar geef een kusje aan Ex en hopen dat z'n wond snel overgaat!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 22:37

Balen Yennie!
Dat is wel lang zeg! Kan je wel zonder zadel rijden?
Heb je je longeersingel al gekregen?
Doe ex maar een knuffel van me geven, dat die wond snel weer genezen moet zijn.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-03 22:38

Ja dat zal ik doen(kus+knuf). Longeersingel nog NIET,zonder zadel kan helaas ook niet, of ik moet op het midden van zn rug zitten of zelfs iets verder Knipoog Idd Fon,ik vind het ook lang.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 23:28

Echt k*t voor jullie allebei. Maar misschien wel gelukkig voor ex dat het weer lente is, kan hij lekker veel buiten spelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 00:24

Jeee dat is klote! Die paardenbh's zijn er toch juist voor om schuurplekken van dekens te voorkomen? En dan krijgt ie een schuurplek van zo'n ding Boos!
Gelukkig ben je verstandig en zet je hem lekker stil, volgens mij zijn er genoeg die wel (te) snel weer zouden gaan rijden.
Sterkte!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 10:03

Ik had het al gehoord. En hoop dat Exxie er goed van opknapt!!
Ik ben blij dat ik de meeste ellende met mijn pony achter de rug heb.
Sterkte!

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 11:08

Dat hoor je toch best veel, dat die paardenbh's gaan schuren Frusty

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 11:28

Balen joh......en het wordt nu net eindelijk lente!!!!!! Sterkte ermee!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 20:33

Aah das balen!! Echt klote joh... Geef exxie maar een knuf van mij.. Verdrietig