DC de hond getrapt!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

DC de hond getrapt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-03 03:13

Ja, dit ettertje was dus weer helemaal in haar velletje he! Ik had haar uit de stal gehaald terwijl Shauni Duchess uit de wei had gehaald om te gaan wandelen. DC was al in een lekkere bui en was opeens van alles bang en het leek er bijna op alsof zij diegene was die met mij aan het wandelen was. Casey, onze nieuwe lab liep constant rond DC haar voorbenen en voor ik het door had was ze boven op het puppy gesprongen. Ze had met haar enen voorbeen haar rug geraakt maar gelukkig kwam de hand er gewoon met de schrik vanaf. Ik was ook wel behoorlijk geschrokken want het had ook de hond zijn dood kunnen geweest zijn.

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 01:34

Homiafortuna, als je niets beters te doen hebt dan negative reacties te geven over mijn dieren schrijf dan liever niets. Ik heb twee dingen geplaatst en twee negative reacties van jou gekregen. Ik vertel jou toch ook niet hoe met je dieren om te gaan! Buiten dat vele dingen die met mij dieren gebeuren waren niet te voorkomen. Waarschijnlijk gebeurt er nooit wat met jouw dieren en ben jij perfect! Weer zo'n manege vrouwtje die alles beter weet, paardje perfect, nooit niets aan de hand en alles weet! Ik kan zonder jouw reacties doen! k'Vraag me af wat ik jouw zo verkeerd heb gedaan dat je me zulke snert opmerkingen zit te geven. Ik hoor jou geen snert opmerkingen geven aan andere mensen als er iets met hun dieren gebeurt!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 05:50

Billy, lange tijd niets meer van je gehoord! Ach ja, er kwamen wat berichtjes van mij weer op Bokt en jij voelde je behoorlijk geroepen om ook wat negatiefs te zeggen. Tja, kan het nu eenmaal niet helpen dat je mij niet mag! Ik kan dit eenmaal niet veranderen he! Ik zou eigenlijk naar jou moeten luisteren want jij bent perfect en we kunnen allemaal wat van jou leren! Ik moet eerlijk zeggen dat ik je snertopmerkingen al begon te missen! Knipoog

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 19:32

Billy, dat je mij niet mag heeft er alles mee te maken. En hoe ik over jou denk? Ik heb niets tegen je hoor en als je kritiek wilt opleveren dat is ook goed, maar ik heb nog geen enkel positief berichtje van jou gezien tegenover mij waaruit blijkt dat jij een probleem met mij hebt en ik niet met jou! Er is al genoeg oorlog in de wereld dat wij er een steentje moeten bijdragen! Knipoog Van het veulen, tja, wij hebben 40 merries in een groot weiland staan. De uitgerekende merries komen binnen. De ene merrie was long nog niet uitegerekend om haar veulen te krijgen en zodoende was ze ook niet naar binnen gekomen. Om nu echt te zeggen dat ik niet voor mijn dieren zorg? Ik doe er nog steeds vanalles aan om DC beter te krijgen. Als ik niet om mijn dieren gaf zou ze nu al in het slachthuis terecht gekomen zijn. Mijn paard en de andere paarden van de pensioneigenaren worden goed verzorgt. Maar hoe kan jij nu oordelen over de zorg van de paarden als je hier niet eens bent? Bij mij thuis hebben wij huisdieren en daar is nog nooit iets mee gebeurt!
Met zoveel dieren op een boerderij kan nog wel wat misgaan! Buiten dat kun je mij niet beschuldigen van het veulen want het is niet eens mijn veulen. Ik verzorg de paarden die op de boerderij staan!
Verder ga ik ook geen ruzie met jouw maken. Als je advies hebt ben ik blij om naar je te luisteren. Als je het met me niet eens bent, dat is ook okee. Ik ben altijd bereid om te luisteren naar mensen! Kan er alleen maar een hoop van leren! Knipoog

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 07:25

Billy, okee dan had ik ongelijk dat je me niet mag! Wat DC aangaat, ik kon nergens met haar terecht want niemand had plaats. Het is niet zoals bij jullie dat je maneges hebt waar je met je paardje terecht kan. Buiten dat heb ik ingegrepen en ja weliswaar telaat. Wil nog niet zeggen dat ik niet om mijn dieren geef! Ik dacht trouwens dat ik ook het recht had om berichtjes te plaatsen op Bokt. Maakt niet uit als het goede of slechte berichtjes zijn. En zoals ik al zei, als je advies voor me hebt ben ik altijd beried om te luisteren. Maar ik hoef al die negatieve reacties niet te nemen. Zou jij ook niet doen!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Bielsje, Essie95, shaddy82, Vagabondo, voet en 23 bezoekers