Mananzo staat te koop

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 07:18

sorry hoor maar ik vind het vreemd dat je nu mananzo ook al weg doet. als hij zo super is vanaf de grond, en je bent zo gek op hem als je zegt waarom doe je er dan niet wat meer moeite voor en wacht je nog. misschien is die pony er helemaal nog niet aan toe om gereden te worden, hij is nog jong. En als ik hier lees dat hij niet elke dag zn stal uit komt, vind je het dan gek...??
fijn dat je inziet dat het niet aan mananzo ligt..
denk dat dit meer is dan 'niet klikken' maar dat dit ook met wil en doorzettingsvermogen te maken heeft..

daarbij wil ik wel zeggen dat ik het super vind hoe je manazo heb laten opknappen. als je die foto's ziet vind ik dat echt super. vond het echt heel goed van je dat je zo'n pony kocht, en dacht nu eigelijk als ik de foto's zag ook echt dat jullie een leuke combi waren met zijn 2'n.

had dit echt niet verwacht... denk er wel goed over na he...


Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 20:38

Gerdien, ik ben echt blij dat je deze keus hebt gemaakt! Op mij word ook zoveel ingepraat en ik kon veerle ook maar beter weg doen omdat het niks zou worden. Heb ook op het punt gestaan haar terug te brengen, maar voor mij was dat net wat 'makkelijker' omdat het toch proeftijd was. Gelukkig zag ik in dat het mijn pony is, en dat ik zelf wel kan beslissen of ze blijft of niet, en wat ik er mee doe en wat ik er niet mee doe. Probeer dit ook te doen. Laat die mensen maar lekker banketstaaf, ik snap ook niet waarom zoveel mensen ipv helpen je alleen maar verder 'bang' gaan maken. Heel erg veel succes en het lukt jullie wel!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 20:15

ik weet niet wanneer jullie mananzo tk hebben gezien, weet wel dat hij een tijdje terug (toen ze dit topic plaatste) op marktplaats al stond en dat ze er daarna toch maar van af zag.. ik weet niet of ze hem nu opnieuw te koop heeft gezet.. dat zou idd erg zonde zijn...

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 20:49

hmmm dat is idd van gisteren!!!

als zij denkt dat dit een oplossing is moet ze het vooral zo doen.. hoop echt voor de ponys dat ze dan niet Wéér aan een andere begint, sorry gerdien maar als dit nu al de 4de pony is die niet goed is, lijkt het mij niet weer aan de pony te liggen... Lips are sealed


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lanoca en 32 bezoekers