Mananzo staat te koop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 00:06

Jongens wee niet zo hard. Als het niet klikt met een paard dan klikt het niet en is het beter voor beide partijen om hem weg te doen. Tuurlijk is dit niet de eerste maar er waren ook andere redenen dan niet klikken.

Gerdien kom lekker bij mij op stal staan dan help ik je verder. Mananzo is geen brutaal paard die jou wil pakken of iets dergelijks.
Je moet er vertrouwen in krijgen! Ga lekker aan de gang met hem en ga wat anders doen als rijden!
Het komt echt wel in orde hoor! Dat weet ik zeker. Net als pipo al zei, je hebt er echt een leuek haf aan over een tijdje!
Als je hem nou echt wegdoet dan heb ik 1 tip voor je en dat is dat je geen jong dier meer moet kopen. Je mist hier de ervaring en het lef voor!
Als ik kan helpen geef maar een gil!


obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 10:34

Ik denk dat Gerdien zich een beetje heeft laten ompraten door iemand bij ons op stal.
IK vind ook dat ze hem niet weg moet doen omdat ze al zoveel goede dingen met hem heeft bereikt!
Hij heeft de tijd nodig en ze moeten samen een team gaan vormen en dat gaat best goed komen.
En ik ben echt bereid haar te helpen, vind mananz een leuk haf die nog een kansje verdient!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eineges, katha, Marcella, mirriejj, Mitch_Beauty, robbie88, rover_, VWestra en 155 bezoekers