Op echt paard gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rocamor

Berichten: 10861
Geregistreerd: 21-11-02

Op echt paard gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-03 10:17

Ja ja, ik ben gisteren weer met Esther mee gegaan om Omega weer te bewonderen. Het was alweer een paar maandjes geleden dat ik hem heb gezien.

Inmiddels staat hij alweer een tijdje op deze stal en hij ziet er echt goed uit. Maar of hij het wel naar het zin heeft daar Haha! ? Hij krijgt zoveel lekker hooi en dan moet ie steeds weer rare dingen doen.

Eerst lekker staan eten, komt het vrouwtje eraan. Zucht, zijn arme hooi. Daarna moest ie ook nog schouwhengst spelen. Staat er een hele mooi merrie voor zijn stal. Nee hoor, er ligt hooi, veel belangrijker. De rest van stal over de toeren, want de merrie stond voor Omega zijn stal en hinnik hinnik hinnik. Ik geloof niet dat de merrie hengste, gezien de reactie van Mega (hooi hooi hooi) Haha!

Lekker staan knuffen met Mega. Ik wil ook een knuffelknol (mijn eigen houdt niet van knuffelen, gelukkig mag ik Omega af en toe misbruiken).

Esther heeft eerst een tijdje gereden. Zelf vond ze geloof ik dat het afgelopen week beter was gegaan, maar ik vond het best goed gaan. Nadat Omega lekker doorgerden was mocht ik eindelijk weer eens op een echt paard rijden Haha! . Hij was echt enorm vooruit gegaan sinds vorige keer dat ik op dit echte paard mocht rijden.

Rijden op een echt paard gaat me wel goed af, maar afstijgen ging iets minder. Ik miste de 18 cm extra die ik normaal van mijn eigen reus heb. Stond dus even een rondedansje rond het paard te maken omdat ik een ietsiepietsie verkeerd neerkwam op beide voetjes. Tja dat krijg je als je op een echt paard van 1,62 meter gaat rijden en je denkt dat je van je eigen pony afstijgt van 1,80.

Maar Omega, ik blijf erbij

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 10:23

Toch blij dat mijn ukkie als echt paard wordt gezien. *LOL*

Ze vergat er nog bij te zeggen dat toen ze haar rondedansje stond te maken ze spontaan vergat Mega vast te houden, gelukkig is hij zo braaf dat hij netjes bleef staan Schijnheilig En hij keek even een beetje vreemd opzij want dit had hij nog nooit meegemaakt. Knipoog

Gelukkig voor hem lag er dan tenminste nog voer in zijn voerbak toen hij terugkwam, stel je voor, bijna een uur van je hooi afgehouden, je kunt maar zo verhongeren hoor Extreme duivel