zenuwachtig voor vanmiddag (bijrijdpaarden)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

zenuwachtig voor vanmiddag (bijrijdpaarden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 11:52

Zoals ik al eerder op VvdD verteld heb, ben ik gevraagd om 2 paarden te gaan rijden. En vanmiddag ga ik er dus voor het eerst heen om te kijken hoe het allemaal gaat en of het goed klikt met de paarden.

*vind t stiekem toch wel spannend*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 15:18

thnx allemaal.... Lovers
En nu maar hopen dat t ook allemaal goedgaat Lachen Verslag komt hopelijk vanavond nog, nadat ik op de manege heb gereden.
*bibbert nog steeds een beetje*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 22:23

Ben weer thuis Haha!

Het was echt super Lachen Ik kwam op stal aan, was een beetje vroeg. Waren Margreet en Hans de paarden helemaal netjes wit aan t in bandageren als verrassing voor mij, echt leuk!! Maargoed een ontzettende verrassing was t toen dus niet meer maar vond t wel een leuk idee. Toen de paarden op de trailer gezet en naar de Oranjehal gegaan met de auto. Eerst Margreet en Hans op hun paarden en op n gegeven moment zei Hans "Komop Maaike, ga maar op Apollo". Dus ik mn cappie op en op Apollo geklommen Haha! Even gereden, stap, draf, galop en ondertussen wat aanwijzingen gehad van Gerald die ook even was komen kijken. Daarna met Margreet geruild, zij op Apol en ik op Mister. Echt een totaal ander paard, heel anders met rijden *eigenlijk in alle opzichten anders Haha! *, ook weer stap draf galop en wat meer aanwijzingen van Gerald. Op n gegeven moment kwam Mister zelfs wat aan de teugel Vond t echt super, kan er zo veel leren!!
TOen de paarden lekker uitgestapt, nog even gezellig gekletst en weer terug naar stal. Paarden afverzorgd en een afspraak gemaakt voor vrijdag zodat ik de paarden in kan vlechten voor dit weekend (wedstrijd Lachen ) en vrijdag maken we de volgende afspraak om te rijden Party!!

*was ik daar nou zo zenuwpielig voor??? Knipoog *

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-03 18:48

Ja kan best voorkomen idd Kim Ik ga iig aanstaande dinsdag even langs met Margreet voor een proefpasje oid zodat ik de komende 3 weken wel gebruik kan maken van de hal.

Jessica -> Ze gaan idd met de trailer maar het is de bedoeling om weer te gaan oefenen om met de paarden langs de weg te gaan. Zou wel zo makkelijk zijn als dat gaat lukken allemaal Lachen

*ben nog steeds zo blij*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, AVdB96, cariena1, Evilou, Hanjan, ImkeTarek, inge_romeo, Lukasje, MeesMo, Padoertje, stefanie33, Thincla en 186 bezoekers