Lekker gereden, maar....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Lekker gereden, maar....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 17:46

Verslagje van gisteren. Haha!
Ik heb gisteren voor de 3e keer les gehad van iemand bij ons op stal. Sindsdien gaan wij met sprongen vooruit. Bill komt meer aan de teugel, in alle 3 de gangen, is makkelijker te rijden en doet super zijn best voor me.
Gisteren was ik dus ook aan het lessen, Bill liep super en lekker geconcentreerd. Maar opeens kwamen er 3 meisjes met ponies de bak in, die hadden buiten gereden, en kwamen nog even in de bak. Als ze nu gewoon konden rijden, was het niet zo'n probleem, maar ze kunnen alleen maar crossen en sturen is er niet bij.
Op een gegeven moment hoorde ik wat achter me, en toen ik omkeek, zat een van de meisjes met een Fjord, bijna achterop Bill.
Met dit meisje heb ik al eens eerder mot gehad ivm asociaal gedrag en een ontzettend grote bek. Dat meisje is nog maar kort bij ons op stal, heeft een verzorgpony, en heeft al een keer een flink gesprek gehad, ze kon kiezen of wegblijven of aanpassen.
Nou ja, op het ,moment dat ik zag dat de Fjord bijna op Bill klapte, heb ik tegen Isabel gezegd dat ik uit de bak wilde gaan, onmdat ik het niet verstandig vond om op deze manier door te moeten rijden. Om die meiden te ontwijken zouik Bill af en toe om moeten trekken of op de noodrem moeten zetten, en dat verdiende hij absoluut niet, omdat hij verschrikkelijk zijn best voor me deed. Lovers
Ik ging dus uit de bak, reed richting stal en kwam daar Piet, de stalhouder tegen.
Die vroeg of ik al klaar was, en ik vertelde waarom ik de bak uit gegaan was. Hij zegt, stuur die meiden er dan uit. Omdat wij dat niet wilden doen, is hij het gaan doen.
Ik draaide mijn paard dus om, en stapte weer richting bak. Die meisjes kwamen uit de bak, en het bewuste meisje met de Fjord, was echt kwaad, dat zag je aan haar manier van lopen. Op het moment dat ze langs me liep, gilde ze tegen mij. "Je krijgt me hier toch niet weg, tyfusslet"
Ik heb er verder niks mee gedaan, want ik ben verder gegaan met lessen, maar Annemien (Ieneminie) werd ontzettend boos, en heeft ze de waarheid gezegd.
Ik was zelfs te verbaasd om te antwoorden, maar ik vond dit toch wel erg ver gaan
Ik heb iig lekker verder gereden, Bill was eerst wel pissig dat hij weer aan de bak moest ipv lekker op stal te staan, maar hij deed weer erg z'n best.
Ben benieuwd of dit nog een staartje krijgt, ik word het nu wel goed zat. Boos!

Goedgekeurd onderschrift :)


Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 18:08

Dat is ook wel zo Danielle, maar aan de andere kant laat ik mijn paard niet kapot rijden door een grietje die haar pony moet stoppen door hem in Bill z'n kont te parkeren, dan ga ik toch echt liever uit de bak.

Goedgekeurd onderschrift :)

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 23:28

de eigenaar van de fjord is een dweil van een meid, die in een jaar of 5 er misschien 2x opgezeten heeft. Het arme beest is nu een jaar of 6, 7

Goedgekeurd onderschrift :)


Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 21:45

Het schijnt dat het meisje gedreigd heeft dat ze van stal gaat en het meisje met de Fjord meeneemt. *LOL* Vervelend voor Piet, alhoewel die het ook niet zo heel erg zou vinden geloof ik. Haha!
Ik hoop dan ook op een goede afloop. Schijnheilig Dag meisje Dag Fjord

Goedgekeurd onderschrift :)

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 21:49

Ze heeft heel duidelijk te horen gekregen dat ze af moet blijven van alles wat van mij is, anders heeft ze een probleem. Dat houdt in het paard, de pony en alle spullen.
Ik heb het idee dat de boodschap wel over gekomen is Schijnheilig

Goedgekeurd onderschrift :)

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 11:59

We zullen het zien, ik heb maandagavond weer les. Ben benieuwd of ik rustig kan rijden deze keer. Knipoog

Goedgekeurd onderschrift :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Elegance_, Mark0919, Sanet, sterregoud, xTammyy en 42 bezoekers