niet leuk!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 15:41

Jullie hebben d'r echt geen verstand van, dat blijkt maar weer. De allerliefste is Jopie, en daarna komt natuurlijk Hamara, daarna mag Voltrack en dan is Hercules aan de beurt. En het mooiste, dat is ook Joop, en dan Voltrack ex aequo met Hamara... En weet je waarom Jopie zo geweldig is? Hij is het halfbroerjte van De Sjiem... Daarom! Zo, en zijn opa is paard van de Eeuw, heb ik zelf gezien.

Zo! Schijnheilig

Laudine Koe

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes



Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-01 19:59

Mijn zusje is het eens met mijn volgorde... Ha .... Maar goed, ze zijn allemaal lief.. En de een heeft liever de een dan de ander. En ik wil dus 24 uur per dag Jopeledook! Ha! En als dat niet kan wil ik wel snuffelen met Voltrack...

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, joke165, journee, MarieAnne, Mark0919, Mitch_Beauty, sterregoud, Vagabondo en 46 bezoekers

cron