Denk niet dat het nog erg lang gaat duren....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Denk niet dat het nog erg lang gaat duren....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 22:19

... voordat Superbabe numero 2 verschijnt.... Haha!

Als je het mij vraagt gaat het binnen een paar dagen gebeuren.
Ik baal er een beetje van dat ik het niet meer zo goed weet van vorig jaar, qua uier en signalen ed. Scheve mond
Ze had vorig jaar toen ze ging veulenen ook niet bar veel uier en de nacht dat ze het ging doen, was goed duidelijk. Ik hoop het nu weer zo goed te kunnen zien, maar ik weet wel: Jur is het goed zat! *LOL*

Vandaag heb ik haar meegenomen op een bosritje naar het Zandgat. Rustig gestapt en in het Zandgat wat rondgehobbelt. Toen wilde ik dus de bult weer opstappen aan een los teugeltje, maar daar was mevrouw het niet zo mee eens. Normaal doen we dat in galop, dus nu ook! Party!! Pwiew daar ging madam met haar dikke buik schommelend de bult op....
Je ziet de buik met de dag groeien, het is echt abnormaal, zo groot en breed als die buik is. Vooral als je eronder gaat hangen! Lips are sealed Maar goed, rustig terug naar huis gestapt en Jur was weer in beweging geweest voor zover als het gaat.

Net was ik even op stal om de deken op te doen en Harald's deken te wisselen en keek ik even onder haar buik, waar ik witte puntjes op de uier dacht te zien. Het was op stal al te donker, dus ik binnen de zaklamp gehaald en nogmaals gekeken, maar echt, er zitten witte puntjes op de uier. Alleen weet ik dus niet meer hoeveel ze vorig jaar kegelde, ook niet extreem dacht ik.

Het veulen ligt ook erg ver naar achter en ik heb steeds gezegd: Jur draagt niet uit tot begin april. Denk dat ik er gelijk in ga krijgen, het gaat niet lang meer duren nu. Straks gaan we nog even naar stal om te kijken (pap en mam willen ook ff met hun neus erbovenop hihi).

Jur kan al wel redelijk ver haar staart omhoog doen, dat deed ze met rijden ook steeds, dat viel me al erg op. Ze was achter ook wat vochtig, maar weet niet of ze net geplast had. Verward

De tekenen zijn er wel, maar echt onrustig is ze nog niet. Ik denk niet dat het vannacht komt, al sta ik te popelen op stal te gaan slapen....

Ik houd jullie op de hoogte! We hebben al een goede lamp geplaatst om de bevalling goed te kunnen filmen haha, pap was al fanatiek geweest. *LOL*

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 23:44

Spannend!!!! Ik duim voor je dat je erbij bent. Echt leuk hoor, zodra babe 2 er is kom ik snel kijken, kraambezoek 2 Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 00:04

Idd spannende tijden
Nu maar hopen dat het een Voice2 gaat worden, heeft je vader een mooi span Extreme duivel
Ben erg benieuwd naar het veulen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 01:22

Dinsdagavond kom ik die kant op! Tong uitsteken

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 10:23

ik hoop het voor je, straks is Wurga er nog eerder dan Waimaer *LOL*

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 10:35

Als jullie zo doorgaan is Wrack S cq Wing er nog eerder!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 18:29

Haha, nee hoor, ik ga ervoor binnen een paar dagen. Ik loop op mijn werk steeds met kriebels rond, zo spannend is het. Maar vandaag lijkt er niet veel verandering in te komen.

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:02

Spannend hoor. Ik ben blij dat die van mij er is. Nu kan ik weer gewoon slapen.
Houd ons op de hoogte.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:18

spannend!!!! en hebben jullie nu al een naam? Ik kom ook gauw nog n keertje langs hoor! Misschien dit keer als Roy er ook is?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 22:36

Ik heb eigenlijk nog steeds geen naam, behoorlijk frustrerend!!!! Jur maakt vandaag geen verdoringen, maar toch heb ik zoiets van: ik wil op stal slapen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:38

De W is lastig he iloon!
Whisper of Whispering vind ik wel een mooie naam, maar het moet wel bij het veul passen.
Spannend!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 23:10

Ik vind dat veel te afgezaagd. Ik heb nu een goede die matched bij Voice, maar die roept voor geen meter! Ik denk dat ik die er toch maar doorguw als stamboeknaam.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:25

Heey loon spannend... Laat je t me effies weten als t dr is??Ik ben benieuwd wat het word!!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:44

Jur was net nog steeds heel rustig heb ik via telefoon vernomen, maar ze zag er niet echt uit alsof er elk moment een kleine kan komen. Zal dus nog wel minstens nog een dag duren. We zullen zien, ik hoop dat ik morgen daarheen kan Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 23:51

Ze was idd heel rustig. Ze stond te gapen als een achterlijke, nog niets aan de hand. Grom.... eerst denk je dat ze binnen een paar dagen bevalt, mar zo ga je twijfelen. Ik heb wel wat pics van de buik, misschien dat Syph die morgen kan posten. Ik slaap iig nu in mijn eigen bed.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 01:45

Ik heb ZOVEEEEL namen echt niet normaal meer...
Je moet een paar maanden van te voren een adresboekje op zak houden en alles wat je hoort en leuk vindt klinken zet je onder de juiste letter.
Ik heb zo ook al weer leuke namen met een T en S, duurt nog wel even maar goed *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 08:51

Ik heb dus GEEN leuke naam, ik vind er zoveel afgezaagd. De pics van Jurrie zijn opgestuurd naar Syph, hoop dat hij ze post, kunnen jullie lachen... *LOL* Vannacht dus niets geboren... SuperJurga maakt geen haast, maar vind alle aandacht van mij wel geweldig.... *normaal moet ze er niks van hebben...*

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 08:54

Ik vind het best moeilijk, DE namen liggen eigenlijk al sinds oktober vorig jaar klaar...
Maar ik kom nog zoveel andere leuke tegen!

En anders noem je hem toch gewoon www.Bokt.nl?

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 09:22

Je kan hem/haar idd altijd nog WorldWideWeb noemen toch? Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 09:39

World Wide Wonder stond wel op mijn lijstje, iets te veel letters Haha!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 12:04

What's up! (en dan uitgesproken zoals in Scary movie: Waaaaaaaaats uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup (met zo'n schor geschreeuwd geluidje)) Is ook leuk.

Ik heb nog wel een ideetje hoor Sjuim, pappa van jouw veulen is toch Flemmigh? Klinkt als Lemming - noem je je veulen toch gewoon weasel Haha! .

Of je rijdt naar een sigarenwinkel en kijkt wat voor sigare(tte)nmerk er met een W begint - Dan is veullie, min of meer, vernoemd naar Opa

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 13:11

Er is natuurlijk weer geen leuke bondfilm met een W???? Dan wordt het maar Wian (Flemmingh).

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 13:16

Wasabi!! hahahahaha
Warrior
Wrecker
Wonder
Wish

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 13:58

Nee, geen van allen zo stoer als de naam die ik al heb klaarliggen Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 14:03

Ik ben heel benieuwd hoelang het nog duurt en natuurlijk welke naam het gaat worden!