Wat voor sterrenbeeld is jullie paard?????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Wat voor sterrenbeeld is jullie paard?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 19:23

Cheyenne is STIER (net als ik Haha! ). Ik zat mij laatst af te vragen of dat ook klopt qua karakter en er zijn wel een paar dingen die ik 'stierig' vind aan Cheyenne. ten eerste kan ze erg koppig zijn en bovendien heeft ze erg veel doorzettingsvermogen.....daar ben ik allang achter gekomen.

Wat voor sterrenbeeld is jullie paard en klopt dat met het karakter?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 19:38

Goh, daar heb ik nou nog nooit over nagedacht.
Zal het binnenkort eens opzoeken hoewel ik niet denk dat er iets van zal kloppen.
Ze zijn allemaal van rond de zelfde datum maar allemaal heel verschillend.

Jive

Berichten: 345
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 19:44

jive is van 4 april , dus istie ram
Een aantal belangrijke karaktereigenschappen van de Ram: ze zijn zeer energiek, initiatiefvol en geïnspireerd. De Ram gelooft in directheid, duidelijkheid en eerlijkheid. De Ram doet dingen graag alleen vanwege het feit dat de Ram een hele uitgesproken mening heeft over hoe de zaken geregeld moeten worden. Lukt dit niet, dan verliest de Ram snel zijn geduld.

Bekende Rammen: Leonardo da Vinci, Boeddha, Vincent van Gogh, Diana Ross, Paul de Leeuw.

Met als heerser de energieke en krachtige planeet Mars is een Ram vurig, buitensporig en dynamisch.

Partnervoorkeur: Tweelingen, Leeuw, Weegschaal

nou jive is wel energiek , maar hij wil niet werken Haha! , opzich kan hij dingen wel goed alleen ( alleen naar buiten , alleen in de wei bla bla bla )
en natuuurlijk past hij bij tweelingen , bij mij dus !!! Haha!

ieris

Berichten: 1775
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:48

Allebei mij paarden zijn ook ram!
Jordy is jarig op 1 april en Argento op 30 maart.
Ik heb ook wel is gehoord dat rammen echte doordrammers zijn,en dat kan ik wel merken aan jordy!
Energie heeft Jordy ook genoeg!

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:51

Sher is jarig op 6 mei, dat is toch stier?
Ik weet niet echt wat de 'kenmerken' van een stier zijn, maar koppig is ze igg wel }>

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:55

In Bunny papieren staat niet eens welke maand ze geboren is.

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:04

Ik weet de precieze geboorte datum van Den niet. Het enige wat ik weet is dat het ong 1,5 jaar na de datum die op z'n papier staat is(en dat is 1-1-97).

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 22:44

Rocco is volgens mij ook een ram (19-4), maar ben niet zo goed in sterrenbeelden. Is wel grappig, tot nu toe alleen maar stieren en rammen (of ben ik nou gek?).

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:11

canta komt van 2 juni, wat is hij dan?

heb hier echt geen verstand van

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 00:49

Banjer is van 24-10-1996... maar welk sterrenbeeld dat nou is???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 01:03

De mijne is van 21 juni, wat is hij dan??? Verward
Ik heb er echt geen verstand van hoor......heb me daar nog nooit echt mee bezig gehouden.......maar stiekem toch wel een beetje nieuwsgierig Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 01:15

Mijn paard is Kreeft en dat merk je hier en daar wel aan hem. Er zijn wel eigenschappen die ik in meer Kreeften herken. Verder hang ik er niet te veel aan op hoor, hij is zoals hij is.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 01:16

Cantaor schreef:
canta komt van 2 juni, wat is hij dan?

heb hier echt geen verstand van


Tweeling Haha!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 01:17

Picasso schreef:
De mijne is van 21 juni, wat is hij dan??? Verward
Ik heb er echt geen verstand van hoor......heb me daar nog nooit echt mee bezig gehouden.......maar stiekem toch wel een beetje nieuwsgierig Bloos


Kreeft Haha!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 01:18

SmithsGirl schreef:
Banjer is van 24-10-1996... maar welk sterrenbeeld dat nou is???


Uhmmm.....volgens mij Schorpioen Haha! (schijnt bij mensen vaak moeilijk sterrebeeld te zijn)

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 01:25

Tica is Vissen, maar met wat voor karakter dat gepaart gaat, weet ik niet Verward

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 03:35

heee... dit is grappig Haha!

ikzelf ben een boogschutter... en kan jullie er vanalles over vertellen Schijnheilig

Ik kan jullie over elk teken wel iets vertellen.... en ja...het gaat ook op voor dieren !

Een ram is idd een ''dram'' Haha! wel heeeeel lief, maar zo ongelooflijk eigenwijs, het is een vuurteken & daardoor vrij explosief & extrovert.
Verder is het een ''leiderteken'' . Dat wil zeggen dat ze graag baas willen zijn. Zo kan het een tijdje goed gaan... maar toch willen ze de leiding hebben.... (lijken me geen makkelijke paarden, heb er zelf ook 1 gehad).

Een kreeft; is een waterteken, zijn introvert, gevoelig en neigen naar dromerigheid.
Tevens is het ook een ''leiderteken''. Dus ook baas willen zijn , maar op een hele andere (introvert) manier dan bijv. een ram.

Een tweeling; Haha! mijn eigen paard is een tweeling. Is een lucht teken, geen leider, maar zeker geen volger.
Kunnen slecht tegen druk ! Je moet ze eigenlijk een beetje ''lijmen'' en toch heel consequent zijn...
is een dubbel teken.

Een stier ; errrrugggg koppig, is een ''aarde'' teken.. het woord zegt het al; rotsvast... wel lief, trouw, maar eigenwijs... zoals je tegen een stier doet, krijg je driedubbel terug.
1 voordeel; bluffen helpt Knipoog

Vissen; is ook een waterteken, zeer dromerig. geen leider, geen volger.
Kan je het gevoel geven heel ''zwak'' te zijn, terwijl ze heel sterk zijn.
kan onderdanig reageren (en het dus toch niet zijn)....
is een dubbelteken.

zo... en? klopt het een beetje, in zoverre....?
of zal ik ophouden? Knipoog

groetjes

Barco

Berichten: 2609
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Harmelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 08:49

barco is een tweeling en in ben een vis.

ik merk aan Barco heel duidelijk dat je hem niet te veel onder druk kan zetten en dat je alles met een omweggetje zonder dat hij het doorheeft dingen voor mekaar moet krijgen, maar of dat ook met zijn sterrebeeld te maken heeft Verward

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 09:25

Franca"]
[quote="SmithsGirl schreef:
Banjer is van 24-10-1996... maar welk sterrenbeeld dat nou is???


Uhmmm.....volgens mij Schorpioen Haha! (schijnt bij mensen vaak moeilijk sterrebeeld te zijn)
[/quote]
bedankt! Haha! EN dat moeilijke klopt wel gedeeltelijk hoor... Haha!:D

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 09:49

Yorghos is van 13 mei 1996. Ik weet niet precies welk sterrenbeeld daarbij hoort...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 11:11

Hahahaha Colinda, mijn vos is idd nogal dromerig *LOL*
Ik lach me echt een breuk hier, zou het dan toch kloppen die sterrenbeelden-toestand?? *LOL*

Enne ik ben zelf een RAM, wat staat er in de sterren over de samenwerking tussen beiden???????? *LOL* (ik ben idd wel een dramkont Bloos )

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 12:08

Mijn vos is een Leeuw, met woeste manen. Ik ben Weegschaal. Hij is echt een onwijze dramkont, eigenwijs, lichtgeraakt... alles erop en eraan, maar dat heb ik ook. Het enige typisch weegschalerige aan mij is dat ik echt een super twijfelkont ben. Paard is gewoon een woesteling...
Voltrack is een ram en heel rustig en heelmaal neit zo'n drammer (hangt altijd achteraan enz egt: bekijken jullie het maar, ik ben op vakantie). Mijn vader (zijn 'vaste berijder) is vissen. Dan gaat het ecth super traag, terwijl mijn zusje en ik hem constant voorop houden en hem flink aanpakken, ook in de dressuur. En dan gaat hij opeens wel. Ligt meer aan dat hij arabier is en als het moet best wel keihard wil werken denk ik.
Patent is een waterman en mijn zusje ook (die rijdt hem). Heel rustig beest, totaal niet sjaggie, altijd vrolijk en flink bazig. Mijn zusje is nogal eens sjaggo, en ook flink dominant. Patent is ook de hengst, dus daar kan het ook goed aan liggen. Hij is ook heel voorwaarts een echte winnaar, maar laat Joop wel voorgaan omdat Joop echt niet te houden is. Hij is echt heel makkelijk in de omgang, itt mijn zusje, die kán er wat van af en toe... Misschien dat het later als ze uitgepuberd is wel anders is, want Patent is nu echt een volwassen vent (8 jr) dus die pubert niet meer.

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 12:11

Cantaor schreef:
canta komt van 2 juni, wat is hij dan?

heb hier echt geen verstand van


Grappig, hij is op dezelfde dag jarig als ik.

Ik heb hier ook nog nooit over nagedacht. Van Giant en Parcival weet ik ook geen geboortedatum. Van Gwenn en Rissaz wel. Gwenn is denk ik ram (14 april geloof ik zo uit mijn hoofd) en Rissaz is van 24 juli, dat weet ik zo snel niet.

Jive

Berichten: 345
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 13:09

Colinda : het klopt grotendeels wel wat er staat , maar of dat nou aan het sterrenbeeld ligt Verward

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 14:05

Jive schreef:
Colinda : het klopt grotendeels wel wat er staat , maar of dat nou aan het sterrenbeeld ligt Verward


dat vraag ik me ook steeds af, maar in de 10 jaar dat ik me hiermee bezig hou.... moet ik toch echt steeds tot de conclusie komen dat er veel waarheden inzitten
De wekelijkse horoscopen e.d. geloof ik absoluut niet in.... maar het moment waarop je geboren bent & de stand v. de maan enzo... sterrenbeeld & dat daar bepaalde eigenschappen bijhoren, kloppen zeer zeker...

Wie wil er nog iets weten, test het uit... ik kan je over elk teken wel iets vertellen, wat overigens ook meespeelt, is welke MAAND je geboren bent...
Zo zal een ram die in maart geboren is, toch wat gevoeliger zijn (neigt meer naar vissen, die in maart geboren is), maar als het een april ram is, is het wat mij betreft een echte ram.
Dit gaat dus op voor meerdere tekens....

Laui; ik las dat je vos een leeuw is (mijn man is een leeuw Haha! ), is jouw vos ook zo trots? en wil absoluut het gevoel hebben dat ie bovenaan staat?! Zet een leeuw op een voetstuk en hij ''straalt'' er vanaf Knipoog
Verder zijn ze wel overheersend (als ze in augustus geboren zijn)
klopt dat ?

groetjes