Ze krijgt een uier en is half mei uitgereken :?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Ze krijgt een uier en is half mei uitgereken :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 19:25

Genderose is half mei pas uitgerekend, maar krijg nu al een uier. Dat is dus zo'n twee maanden te vroeg. Voor deze tijd was haar uiertje nog een uiertje, maar nu is ie in 2 dagen best behoorlijk gaan groeien. Oke, ik heb hem groter gezien bij haar, maar is dit nou een teken dat het niet lang meer duurt??? Daar komt nog bij dat ze de laatste tijd erg veel dikker is geworden, wat slomer wordt en weer bloed verliesd (een ader in het geboortekanaal wat ze in de begin van de drachtigheid ook had).

Kan ik het veulen binnenkort verwachten? Of zou ze gewoon pas in mei haar veulen krijgen?

Groetjes Ingrid


Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 20:53

Ik ben wel erg benieuwd! Aan de ene kant hoop ik dat het snel komt zodat ik het nog mee maak (in mei ben ik op vakantie Boos!) maar aan de andere kant is het wel erg aan de vroege kant als het snel komt.

Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 21:04

oh, dus ik hoef me geen zorgen te maken. Mooi zo.

Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 13:17

Het baasje is benieuwd hoelang het veulen er nog in blijft zitten. Normaal krijgt ze later de uiers namelijk. Ze is ook abnormaal dik.
Maar een da wordt er toch niet bij gehaald. Zoiets doet ie niet zo snel.

Ik ben benieuwd en kan alleen maar afwachten!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dido2316, dierenfan, Juliet06, nafkedemi, nien81, Pellelilly, SemrushBot, Supertje, Talindos, Titsia, turtlelito en 118 bezoekers