Baduh vs Mijn Vriendje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Baduh vs Mijn Vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 14:54

Sinds een paar weekjes is het weer aan tussen mij en mijn ex-ex-vriendje. In de tijd dat het uit was heb ik Baduh gekocht en hij had hem dus nog nooit gezien. Nu heeft Baduh het niet zo op indringers in zijn kudde, en dat heeft ie bijzonder subtiel laten merken met de volgende acties:

-Mijn vriendje liep naar Baduhs stal om kennis te maken met het paard. Baduh stak zijn hoofd naar buiten, snuffelde aan vriendjes zak en gaf hem vervolgens een peut in zijn gezicht. Daarna negeerde hij hem volledig.
-Even later stond Baduh in de bak. Vriendje deed weer een poging. We stonden bij het hek te praten, Baduh kwam eraan, stak zijn hoofd tussen die van ons en duwde vriendje op de grond.
-De leukste actie kwam daarna. Vriendje stond met zijn rug tegen het hek te smsen. Als een tijger besloop Baduh hem om hem nogmaals op de grond te gooien, maar ik moest van die aanblik zo lachen dat vriendje het doorkreeg.

Grappig detail;vriendje is ruim 2 meter lang en behoorlijk sterk. Maar hij vind Baduh alleen maar leuker door zijn brutale gedrag. Ik vind het wel vleiend, Baduh wil gewoon geen vreemde kerels in mijn buurt. Schijnheilig

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 15:13

Leuk toch, zo'n kerel (Baduh dan he..)
Zou ik zuinig op zijn..

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 15:16

*grinnik*
Hou hem maar te vriend....
Wie? Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 15:40

Grappig kunnen ze dan zijn he? Mijn paard was vreselijk jaloers o pmijn ex-vriend. Hij gedroeg zich echt misselijk als hij er bij was. Trok zich los, ging drammen.
Ha ha terwijl hij mijn huidige vriend juist meteen mocht en zich heel gedraagt als hij er bij is Haha!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 16:17

Gister heeft vriendje ook op Baduh gezeten. Ondanks het feit dat ie weer eens veels te veel energie had heeft ie zich keurig gedragen. Haha!