Weer een equitana verslag(je)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Weer een equitana verslag(je)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 11:24

Zo hehe het was een vermoeiende dag. Om half 8 de paarden gevoerd en daarna Marloes opgehaald en daar gingen we op naar de Equitana!
Zo tegen half 11 waren we we reden stapvoets richting het terrein dus besloten we rechtsaf te gaan een parkeerplaats op en daar was nog een plekje!! en het mooiste, het was gratis!!!!!!!!!!!!! Tong uitsteken een klein stukje lopen, er stond een grote rij maar aan de zijkant stond niemand. met de kortingsbon uit Bit! waren we 4 euro minder kwijt en we liepen zo naar binnen. Meteen de toilet opgezocht daarna de trap op en voila we stonden in Hal 12 en zagen allemaal winkeltjes Kwijl I'm in Heaven
Het was nog redelijk rustig maar dat veranderde snel.

Na wat inkopen gedaan te hebben (wit zadelvormig shoabrakje voor Mabel en een longeersingel voor joy) zijn we de tribune in Hal 6 opgegaan. Daar hebben we genoten van allerlei rassen. Ook deden ze een stukej Lord of the Rings dat was wel grappig. Ook was er een groep uit portugal met 8 lustiano's en met zo'n lange speer achtige stok, ze konden echt super rijden en maakte er echt een show van.

Daarna nog wat rond gelopen en nog teugels gekocht omdat mijn teugels te kort zijn voor de giraffe nek van Mabel Haha! en op naar huis.

Onderweg nog bij de Mac Donalds gegeten en even kangs joy om een appeltje te brengen en daarna heb ik Marloes thuis afgezet.
Nog even langs Mabel om voer klaar te zetten voor vanmorgen en toen naar huis.

Om half 10 ben ik met barstende hoofdpijn naar bed gegaan dat was wel jammer maar ik heb een super dag gehad en heerlijk geslapen.

Helaas zit ik weer achter mijn pc te werken en probeer maar niet naar buiten te kijken want T%r*g wat is het mooi weer Knipoog Tong uitsteken

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Berdien, Cloud, Damelza, Gambler99, HarmanyL, joyce83, Rijsa en 131 bezoekers