Heerlijk dagje..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Heerlijk dagje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 21:05

Vanmorgen naar stal gereden en Cas samen met een vriendje in de bak losgegooid, plan was om vanavond te gaan rijden....
Op weg naar huis zaten we te denken wat we zouden gaan doen, Dorus kwam op het idee om met de hond naar het bos te gaan, of met het paard zei ik toen Haha!
En eigenlijk vond hij dat een nog beter plan, dus telefoon gepakt, stalgenootje opgebeld of ze er ook zin in had, en weer omgekeerd richting stal. Kreeg eigenlijk wel een beetje de kriebels, want ik ben nog nooit met Cas buiten geweest Bloos Maar goed, op stal aangekomen paardjes aangekleed voor de reis, spullen ingeladen, paarden op de trailer en karren maar! Op het parkeerterrein van het Amsterdamse bos vonden de paarden het toch wel een beetje spannend (en ik stiekum ook), maar vanaf het moment dat we in het zadel zaten was het in één woord genieten Haha!
Alles werkte mee vandaag, het schitterende weer, brave paarden, kortom helemaal goed! Het was echt een heerlijk ritje, Cas bleef goed bij me, heb hem maar 1 keer met zijn neus op de kont van zijn voorganger moeten sturen omdat hij harder wilde Haha!
Als afsluiting mochten ze op stal nog even lekker rollen in de losgooibak en toen was dit heerlijke dagje voorbij, maar dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 21:11

Wat leuk zeg dat je zo'n lekker dagje hebt gehad. Ik ben van plan om binnenkort ook een keertje met Staros naar het bos te gaan, dat lijkt me zo super!!!!!!!!!!!

In ieder geval fijn dat het zo goed is gegaan *LOL*

Groetjes

Dehtje

Berichten: 395
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 00:09

Wat stoer van je zeg!!!
Heb vandaag weer voor het eerst een buitenrit gemaakt op het paard van mijn vriendin, maar wil het binnenkort ook met mijn eigen paard gaan proberen! Hoop dat het net zo leuk wordt als bij jou!!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 11:23

kristal schreef:
Wat stoer van je zeg!!!


Zo voelt het ook Haha!
Ben normaal gesproken niet zo'n held, maar Casanova geeft me op de 1 of andere manier zo'n vertrouwd gevoel (terwijl ik hem pas vanaf november heb) dat ik veel meer durf dan voorheen.
Jij ook heel veel succes als je met je eigen paardje buiten gaat rijden.

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 11:25

Inderdaad het was genieten gisteren. Dat deden wij ook in ons bos. wie weet kom je eens onze kant op, dan wil ik je wel gidssen. Zeg maar hoe lang je wilt rijden Haha!

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 11:33

Hey... ben je me nog tegengekomen? Knipoog

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 11:41

manic schreef:
Hey... ben je me nog tegengekomen? Knipoog


Als jij samen met nog iemand in rengalop langs de arena ging, of in je eentje daar vlakbij aan het stappen was wel Haha!


En Belker: misschien hou ik je wel aan dat aanbod Haha!

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 12:01

geen probleem. Mocht dit monster weg zijn dan heb ik wel weer een andere staan. Mischien wil Katja ook wel mee. Clown

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 12:15

Von schreef:
Als jij samen met nog iemand in rengalop langs de arena ging, of in je eentje daar vlakbij aan het stappen was wel Haha!


Niet dan... zover ben ik niet met hem geweest... Knipoog Alhoewel ik wel in mijn eentje aan het stappen was (najah, met mijn paard dan)