Weer heerlijk gereden vandaag :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Weer heerlijk gereden vandaag :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 17:52

Al was het vandaag dan zulk lekker weer, we zijn gewoon aan de slag gegaan. Niks geen buitenrit (al had Nicoline dat graag gewild Schijnheilig. Toen ik bij stal aankwam, stonden ze met z'n allen weer gezellig in de bak. Dat is best wel eens lastig, want als ik Nicoline uit het land heb gehaald, blijven Violine en Frieda daar mooi staan. En zie die daar maar eens weg te halen Huilen Maar gelukkig hadden ze een goede dag en Violine crosste toch wat heen en weer dus die was de bak vlug uit. Frieda kon ik makkelijk meeslepen, toen draadje dicht en ik kon lekker gaan rijden Haha!
Nicoline was gelukkig lekker schoon, dus echt veel poetswerk had ik niet. Met hoeven uitkrabben werken we natuurlijk altijd braaf mee Schijnheilig Ook bij opzadelen kijken we altijd erg fijn Scheve mond Maar na al haar pogingen onder het werk onderuit te komen, zijn we toch bij de bak aangekomen. In het begin liep ze niet super, ze was nog een beetje stijf. Maar in draf liep ze heerlijk Lovers Fijn voorwaarts, redelijk nageeflijk en stelling en buiging ging ook hartstikke goed. Voltetje hier, achtje daar, het ging heel erg soepel Lachen Toen een galopje geprobeerd. Het zit al een stuk beter, omdat ze ook wat losser in haar rug is, maar een nette bocht zit er nog niet in. Plat door de bocht is dan ook Nicoline's motto *LOL* Daarna even op adem gekomen en nog wat gedraafd. Vervolgens hebben we lekker 20 minuten uitgestapt, wat ook wel nodig was, want ze was hartstikke nat. Ik heb nu alweer zin in morgen, ik hoop dat het dan weer zo goed gaat.

Gr. Reinou

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 18:02

Mooi zo! Fijn dat het nu veel beter gaat!!
Over een tijdje zijn jullie Z Knipoog Kunnen we Pas de Trois rijden met Tasja en Odin en Nicoline Haha!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 18:08

Evy schreef:
Over een tijdje zijn jullie Z Knipoog Kunnen we Pas de Trois rijden met Tasja en Odin en Nicoline Haha!


Nou, dat eerste zal er wel niet van komen Knipoog
Maar dat tweede valt nog te realiseren Haha!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 01:25

Fijn dat het zo goed ging! ik hoop ook dat het morgen lekker weer is, want dan ben ik de hele dag vrij Haha!:D:D