Vandaag hebben we Mexx opgehaalt!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Vandaag hebben we Mexx opgehaalt!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 22:42

Whiieeeeeeeeeeeeeeeeeee ja hij is mee naar huis gekomen!!...

Na 4,5 uur rijden kwamen we eindelijk aan in Veendam.. al zo gaar als boter kregen we een warm ondvangst van de exeigenaars van mexx.. erg vriendelijke mensen!
Meteen even naar mexx gelopen natuurlijk!! en daar stond ie dan.. wat een sheetje!! tussen allemaal spikkels stond een bruin pluizenbolletje... Onze mexx... Lovers Nog wat schuuw maar erg nieuwschierig kwam hij even bij me kijken.. even snuffen en vriemelen... echt een sheetje.. Ach gut Toen ik t lekkere plekje achter zijn oren had ondenkt was ie mijn vriend.. Ach gut
Oke alles was goed Mexx ging mee naar huis.. eerst even binnen een kopje thee met een cakeje en toen de "overhandiging" van het inentings boekje en even betalen natuurlijk..
We zijn daarna eerst even naar "animoruitersport" gelopen dit lag namelijk recht tegenover de stal.. 2 tellenlopen.. Daar heb ik even dat mooie showbit voor ry gekocht..
Toen we terug waren kwam de mevrouw er al aan met Mexx.. trailer klaar gemaakt Mexx een kontje en hop in de trailer.. We hebben hem los moeten laten staan aangezien hij nog niet gewent is vast te staan..

Na een uurtje rijden zijn we even gestopt en hebben we even bij mexx gegluurt even lekker gekuffeld en lieten we nou net voor de Mac staan Vork .. na t "eten" weer verder naar huis.. Pff de trugweg duurde 5,5 uur!!! Gaaaap blechhhh wel erg lang hoor! in totaal 10 uur in de outo gezeten.. Slapen ..

Toen we thuis kwamen hebben we mexx even zijn beentjes laten strekken en hebben we hem kennis laten maken met Ry.. liefde op t eerste gezicht schattig joh!!
Wel leuk toen we aankwamen hoorde ry me dus die stond alweer te gillen.. toen hinnikte mexx meteen terug.. Lovers
Nou toen maar gewoon mexx bij ry in de box gezet en dat ging super! nog even een poosje staan te kijken maar niets aan de hand... T zijn nu al vriendjes

Oke om jullie ff Mexx te laten zien hieralvast 1 foto de rest komt bij ITP...

Afbeelding


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 22:57



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 08:49

Thanks smithsgirl! ben er ook erg blij mee!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 09:42

Leuk is ie he!! ga vanmiddag nog even mijn digi volschieten van mijn nieuwe knapperd!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 10:30

collendoorn hij is van MIJ whahahaaha... en ja als ie wat ouder is ga ik m ind trainen op VD gebied.. gaat ie mee doen in mijn show's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 20:40

Thanks allemaal!!

hij is nu 10 maanden oud


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 34 bezoekers