Dennis voor het eerst naar een hengstenshow

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 01:14

Dennis ging super hoor *LOL* En ik heb heel wat uitgehaald om Ciska te zoeken voor een gestresst iemand...Haha! (maar dat staat al in het andere topic Knipoog )

Als je met dat opfokken doelt op die steigerende arabieren dan kan ik je geruststellen hoor *LOL* Dat is gewoon puur show en dat doen ze echt op commando Haha! (let maar eens goed op de voorbrenger/eigenaar, die staat met die beesten te spelen)
verder heb ik weinig 'misdragingen' gezien hoor Verward

Hoe lang ben jij nog gebleven Cis? Ik heb je wel weg zien lopen, maar kan me niet meer herinneren wanneer dat was...Heb je die paarden nog zien vrijspringen Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 01:38

over snel gesproken *LOL* Als mijn internetverbinding nou ook zo snel was...

Ik heb Dennis al gespot op nummer 24, verder is mijn verbinding nog niet

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 20:00

reddytobias schreef:
he leuk joh! he gomir nog hanshengstjes gezien?! haha
ik was naar Ermelo, we wilden eigenlijk nog ff langs gaan , maar we waren er toch pas anders rond 8 uur! beetje laat!


Ik ben er tot tien uur geweest hoor Tab *LOL*
Nothing to lose werd gereden door Bianca trouwens(dressuur) Haha!


En ik kon het achterterrein nauwelijks zien van waar ik stond dus daar kan ik niet over oordelen Dennis...Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Bloemetje75, dust, Em_, Galeobdolon, herous, Jet, M1994, MiVita, onpaard en 130 bezoekers