Arcade op de loop (met mij er achteraan!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Arcade op de loop (met mij er achteraan!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-03 23:16

Vanavond was ik lekker op tijd klaar en ik dacht: laat ik Arcade lekker gaan poetsen. Ik mocht haar mee naar buiten nemen (op de binnenplaats) want het was lekker weer. Nu heeft ze al bijna een week last van een dikke been. Toen ik klaar was met poetsen, spoelde ik haar been af met water en ging ik met haar stappen. Nu is het bij ons vrij klein.. de buitenbak was vrij dus ik vragen of ik daar mocht stappen. Ja hoor, mocht, als de bak maar vrij was. Ik dus naar buiten... ze vond alles toch een beetje eng achter af. Ze schrok een keer (gelijk een kopstoot gehad) en na 10 min. vond ik het wel ok, en ik wou dus terug naar de stallen. Ik open de ' deur' en ineens schrok ze, ik had haar nog, maar opeens schoot mijn veiligheidsgesp (ofzo) van mijn halstertouw los. En ja, mevrouw als een gek wegrennen. Ik zo: HELP! HOU HAAR AUB TEGEN! Gelukkig rende ze richting de stallen en hadden ze haar snel. Ik was me rot geschrokken . Ik kreeg ook nog op mijn kop: zo van ' je wist toch dat ze bang is van een scheet en een wind?!. Nou nee dat wist ik dus niet, en ze gaat ook altijd mee op ponykamp, dus ik dacht dat ze dus niet zo schijterig zou zijn.. (en ik had goedkeuring gehad!)Maargoed, mijn les? Ga nooit met Arcade naar buiten en zeker niet alleen. Ik blijf met haar alleen op de binnenplaats. Best wel jammer, want ik mag eigenlijk best veel met haar, maarre dan maar alleen poetsen (wel lekker in de buitenlucht).