Fanclubdag/miniboktmeeting Limonero!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Fanclubdag/miniboktmeeting Limonero!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 17:43

*LOL* Vanmorgen zijn Miran en ik bij Abby op bezoek geweest, om de nieuwe Portugese aanwinst te bewonderen!
Eerst lichtelijk verdwaald door Gouda (jaja, mooie routebeschrijving gehad, dus dacht de gemeente "ah, Sonja komt, dus laten we fijn eens de halve stad afzetten om bomen te gaan snoeien" }> ) een gigantische manege gevonden, daar moest het zijn!

Dus wij naar binnen, Abby en haar man zouden om 10 uur les hebben, en wij waren er rond half elf. Lopen we door de gang, staat er een schitterende tinker met pantervlekjes tussen d'r koeievlekken Haha! en een bordje "Meagan" op de deur.... Dus Verward zou ze d'r niet zijn?
Even gezocht naar de binnenbak, en daar....... Kwijl Kwijl Kwijl liep Limonero...... Lovers Jammiejammie wat een lekker ding zeg!!! Schitterend paard (ook complimentje voor de ruiter, mooie zit terwijl hij pas anderhalf jaar rijdt!) dus we hebben heeeeel vaak OOOOOOOHHHHH en AAAAAAHHHHHHH geroepen. Was Lovers op het eerste gezicht!!!
En ze hebben ook een superfijne instructeur. Zoals die met paarden (EN mensen!) omgaat, ook een dikke tien waard!!!

Meagan en Limonero en hun baasjes zijn hartstikke gezellig, lekker gewoon, dus daar gaan we nog wel eens vaker op de klets!!!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 18:31

Leuk dat t zo gezellig is geweest! Ik moet er van mezelf ook nog langs om Meagan, Limonero, Ilse en Wouter te ontmoeten Lachen

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 19:12

Het was inderdaad leuk, leuke paarden en gezellige mensen. Inderdaad een compliment voor de ruiter en voor de instructeur, waarom hadden ze nou niet zo'n iemand waar ik leerde rijden?
Overigens hebben we ook nog SuperPepeijn (het paard dan) en nog een WesternBokker (sorry, naam kwijt) ontmoet.

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 00:22

Tsja, Gouda zou Gouda niet zijn als er niet alles aangedaan zou worden om zelfs simpele paardenbezoekjes te dwarsbomen ( terwijl ik dit schrijf ontdek ik de dubbele betekenis van ´dwarsbomen´ in dit verband Haha! ).

Wouter heeft dit nog niet gelezen (en Cees ook niet), maar ik zal jullie complimenten zeker aan ze doorgeven!!

Het was echt heel erg gezellig en de volgende keer zal ik zorgen dat Meagan ook iets meer laat zien dan alleen haar meest schattige gezicht en haar plié (buiging) als dank voor de meegebrachte appel. Vandaag had ze een dagje ´vrij´ gekregen omdat ze de laatste weken heel hard had gewerkt en even wat ontspanning nodig heeft de komende dagen voor we de draad weer oppakken.

Limonero ging echt supergoed vandaag. Wouter begint hem steeds beter aan te voelen en Limonero begint steeds meer te ontspannen. De vorderingen die ons geelzwarte Portugeesje gemaakt heeft in deweek dat hij nu bij ons is, is echt enorm! Sonja en Miran waren getuigen van de eerste galop die Wouter met hem reed, een echte primeur dus!!

Sonja had ook nog het geluk om Chex aan het werk te zien. Chex deed er alles aan om te laten zien dat hij ook stoer, heftig en heet kan doen en Yvonne (Chex hier op Bokt) had haar handen aan hem vol!!

Binnenkort komen we Milena, Leonardo en Sheril bewonderen en gaan we ook eens een lekkere buitenrit maken!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 09:10

Klinkt hartstikke gezellig! Ik wil ook snel een keer de kant van Gouda opkomen voor SP en misschien kan ik het dan wel combineren! Ben erg benieuwd iig!
Son, wij moeten ook snel eens een datum afspreken voor een langere meeting hoor!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:27

Miran schreef:
Inderdaad een compliment voor de ruiter en voor de instructeur, waarom hadden ze nou niet zo'n iemand waar ik leerde rijden?
Overigens hebben we ook nog SuperPepeijn (het paard dan) en nog een WesternBokker (sorry, naam kwijt) ontmoet.


Westernbokster was Chex. Mooi dier, speciaal voor de gelegenheid een beetje stout. Hihi, minder leuk voor Yvonne, maar zooooo mooi om te zien is 'ie dan.... Haha!

Die instructeur..... Lovers zoals die man met die paarden en z'n lesklanten omging..... Ik zou alleen al voor die man weer Engels gaan rijden..... Bloos (Voor wie de verkeerde kant op denkt, nee, het was geen 10 om te zien, hooguit een 7 Haha! maar een ECHTE paardenman, zo zie je ze niet vaak meer....)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:52

Toevoeging aan laatste bericht: aan deze uitspraak kunnen geen rechten worden ontleend *LOL* *LOL* *LOL* Dus PBtjes sturen met een bod op m'n westernzadels heeft voorlopig nog geen zin Haha!
Stelletje mafkezen! *LOL*